Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik denk niet dat je je zorgen moet maken hoor qua veloverschot of zo. mijn vriendin heeft jou soortgelijke stats qua lengte, gewicht en bf. en ik pak regelmatig haar vel wel eens vast op haar rug, omdat ze dit lekker masserend vindt. (geen rare gedachten erbij krijgen he mannen )
en zij is nooit afgevallen, ze heeft gewoon constant hetzelfde gewicht. zolang je traint zal alles wel strakker worden en blijven. je moet er gewoon aan wennen dat dit zo zal blijven, maar ik vindt er niks mis mee.
Nice body... niks mis mee. Gewoon lekker gezond en niet vet eten. Vis is inderdaad heel erg goed voor je... en zoals eerder gezegd is biergist ook erg goed voor je. Ik gebruik het zelf ook al een poosje en dat merk ik dan ook aan mijn huid.
Helpt inderdaad ook met acne... ik ben zelf 18 en had hier eerder ook een klein beetje last van. Dit is echter weer helemaal over maar denk toch toch dat het grotendeels door biergist is gekomen.
Wat ik je ook kan aanraden is visolie, deze kan je gewoon bij de drogist kopen.
@ falstyr : jij zegt wat wij stiekem allemaal denken
@ Patricia: meiske..waar kláág je over?!
Waar klaag ik dan? Ik vraag alleen of er iets tegen te doen is. Groot verschil in mijn ogen. Het is niet dat ik de hele dag denk van; jezus.. die buik..
Jij wordt toch ook niet weerhouden van je ding, omdat je lichaam al mooi genoeg is?
whaha goed, je klaagt niet..je vraagt of er iets aan te doen is..in mijn ogen hetzelfde idee
Wat je zou kúnnen doen zijn die buikspier-tabata's die ik vandeweek heb gedaan...twee dagen het gevoel gehad alsof ik een corset droeg maar bij mij 'hangt' mijn buik (voor zover je het zo kunt noemen) ook wat als het ontspannen is hoor zodra ik ze ook maar iets aanspan is het weg buik
Wat een bullshitreply kerel. Complimenten mogen, maar dit is geen sexforum. Laatste wat we willen is dat de meiden op het forum hier weggaan vanwege jouw seksistische replies.
Hahaha, jij bent de eerste waarvan ik echt het idee heb dat je weet wat ik bedoel. Idd, alleen als je het vast pakt.
Toch is die sharpei best schattig
ja, die is schattig totdat je vel idd zo gaat hangen, dan zit je met een probleempje he ge kunt op twee oorkes slapen, het zal niet afzakken, pas als je 70 bent of zo, maar tegen dan hebben ze wel wat uitgevonden
ff kleine opmerking tussendoor: der is vandaag wel weer een nieuw record gebroken met hits..toeval?
Maak van je hart geen moordkuil hehe. Ik zeg altijd eerlijk wat ik denk/vind hoe bot het soms ook kan zijn. Het wordt pas anders als je het gaat zeggen met achterliggende intenties zoals Beheergroep.
Mooie meiden kijken doen alle echte kerels. Helemaal als het zo voor je neus wordt geduwd als het ware. Kom op zeg dan ga je toch geen nee zeggen? *ververst nog maar een keer*
oh nou dacht ik dat je net zoals ik problemen maakte van het feit dat vel samenpakte als je ging zitten of vooroverboog ofzo.
Dit is dus blijkbaar niet het geval, jij ziet al veloverschot op die 2 fotos rechtstaand die je post?? dan is het puur je inbeelding vrees ik, want daar is niets veloverschot op te zien hoor
heb je trouwens al dat gesprek met je ouders gehad over die vis? en hoe is dat gegaan?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
nou je ziet er goed uit hoor
ik denk wel dat het jou alleen opvalt, tenminste ik zie niks verkeerds.
maar je geeft dan ook aan dat het opvalt als je je huid vastpakt.
zou je anders een foto willen plaatsen waar je armen naast je lichaam hangen, met je armen omhoog trekt de boel hoe dan ook strakker vandaar
Mischien een keertje sauna pakken? weet niet of het goed is maar lijkt mij niet verkeerd
Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment