Teveel vel?? Of toch vet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat is er mis mee met sex woorden,ik kom te minste recht voor de raap,en de andere jongens houden ze zich in hun achter hooft ,ze ziet er sexie uit .ik ben een jonge,en ik ben 1 maal geen homo bababab ,ik val 1 maal op meisjes wie niet,zal niet best wezen.jullie moeten toe geven hoe jongens altijd kletsen als de vrouwen niet in de buurt zijn,over hun geslacht delen praten zal verder geen uitdrukking geven!!!.en nu doe je zo schijnheilig!!! wat kinder achtiggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

is beheergroep niet goed hahahaha joehoe

Comment

Tever off topic heeft helemaal nix met dit onderwerp temaken
      Last edited by Been; 02-04-2008, 09:30.

Comment

Originally posted by beheergroep View Post
        wat is er mis mee met sex woorden,ik kom te minste recht voor de raap,en de andere jongens houden ze zich in hun achter hooft ,ze ziet er sexie uit .ik ben een jonge,en ik ben 1 maal geen homo bababab ,ik val 1 maal op meisjes wie niet,zal niet best wezen.jullie moeten toe geven hoe jongens altijd kletsen als de vrouwen niet in de buurt zijn,over hun geslacht delen praten zal verder geen uitdrukking geven!!!.en nu doe je zo schijnheilig!!! wat kinder achtiggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Recht voor je raap kan je ook op een normale manier doen.. Je zet jezelf alleen maar voor lul man, je komt echt over als een koter van 12. Niet alleen in deze topic, maar in de rest ook Ik denk dat het dbb forum wel een uitvinding voor je is zat soortgenoten

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Ja ben ik. Maar als ik zeg van niet, krijg ik dan tips?
          Ik zou me zeker nergens zorgen om maken hoor komt helemaal goed, vet is het niet en je vel trekt wel weer samen.
          Who's the Chef

Comment

Sorry kerel maar er wordt hier een serieuse vraag gesteld door de TS, reageer dan ook serieus ov reageer niet.
            Who's the Chef

Comment

is goed bee bee been

Comment

Kerel je hebt nu al twee posts gehad waarbij we hebben moeten ingrijpen, en je overige posts staan ook niet bol van de informatie. Moet je dus waarschuwen dat je weinig punten over hebt hier. Begin me aardig aan je te irriteren.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volgens mij lacht Patries zich nu rot
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

is goed bee bee been
                    gast, wat ben je voor fokking idioot? Type is normale en zinnige dingen, wat jij allemaal uit je scheur weet te trekken, is te irritant voor woorden. Stakker
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Volgens mij lacht Patries zich nu rot

Inderdaad als al deze reacties niet laat zien dat er niks mis met haar is...

Comment

Nee sorry ben niet echt onder de induk!!!
                        Ik heb meer het idee dat ik met een puber op het forum zit,
                        die alleen maar onzin post.
                        de topics die gestart worden, wil je het liefst 3 keer starten tewijl 1 keer echt genoeg is!
                        Reageert iemand niet snel genoeg word je, een geirriteerd mannetje.
                        ''Krijg ik nog een reactie!!'' zei je volgens mij?
                        Je bent naar mijn mening erg respectloos naar iedereen,
                        ook naar patries ben je enorm fout bezig.
                        Ik neem aan naar zo'n post dat jij nog vrijgezel bent? vraag jezelf eens af waarom (Welicht door de manier hoe je met vrouwen omgaat??)

Waarom behandel je niet gewoon iedereen met respect, zoals ze bij jou ook doen?
                        Ik weet wel dat negative aandacht ook aandacht is, maar probeer het eens om te zetten naar positiefe aandacht.
                        misschien maak je dan wat meer vrienden

dit is geen aanval op jou hoor!! ik probeer je alleen een spiegel voor te houden, in de hoop dat je in gaat zien dat dit niet gewaardeerd word!
                        en je ook zoals je jezelf kwa lichaam ontwikkelt je jezelf ook kwa innerlijk kan ontwikkelen.
                        dan bereik je een stuk meer!! suc6

@ontopic patries maak je geen zorgen je ziet er goed uit, en is geen vet of vel te zien hoor.
                        Ga zo door
                        Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Even wat replies opgeschoond.
                          @ Beheergroep
                          Hou je klep tenzij je wat zinnigs te melden hebt. Sexueel getinte opmerkingen vallen daar niet onder, noch valt zeuren over onze aanpassingen daar onder.

@ de rest
                          Beheergroep gaat zich vanaf nu braaf aan de regeltjes houden, ruzie maken is niet nodig. Als beheergroep stout is geven wij hem wel een schop onder zijn kont.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

lijkt mij een goede oplossing ja. We hebben niet voor niks zulke goeie mods hier als waakhonden hahaha
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

mee eens
                              Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                                heb je trouwens al dat gesprek met je ouders gehad over die vis? en hoe is dat gegaan?
                                Hahahaha.. Ik ben geen gesprek begonnen. Je moet weten, mijn ouders houden vreselijk veel van wat minder goet eten. Het is dan ook al een heel drama geweest dat iedere keer dat ze patat, shoarma of dat soort meuk (toch zeker 3,4 keer in de week) eten, ik maar blikjes groente eet. Die vis ga ik niet eens aan beginnen.
                                Originally posted by Marcelo View Post
                                nou je ziet er goed uit hoor
                                ik denk wel dat het jou alleen opvalt, tenminste ik zie niks verkeerds.
                                maar je geeft dan ook aan dat het opvalt als je je huid vastpakt.
                                zou je anders een foto willen plaatsen waar je armen naast je lichaam hangen, met je armen omhoog trekt de boel hoe dan ook strakker vandaar

Mischien een keertje sauna pakken? weet niet of het goed is maar lijkt mij niet verkeerd
                                Ik volg dat van die foto niet helemaal hoor, sorry..
                                Jaaaaah sauna doe ik wekelijks. Ieder excuus voor de sauna grijp ik met beide handen aan haha. Zooooo lekker

Originally posted by erikv View Post
                                whaha goed, je klaagt niet..je vraagt of er iets aan te doen is..in mijn ogen hetzelfde idee

Wat je zou kĂșnnen doen zijn die buikspier-tabata's die ik vandeweek heb gedaan...twee dagen het gevoel gehad alsof ik een corset droeg maar bij mij 'hangt' mijn buik (voor zover je het zo kunt noemen) ook wat als het ontspannen is hoor zodra ik ze ook maar iets aanspan is het weg buik
                                Hoe moet ik zon buikspier-tabata voor me zien dan? Want dat is toch net zoiets als hitt?
                                Doe trouwens wel gewoon buikspieroefeningen hoor. Meen dat het die hanging bent leg raise is, kan dat? In ieder geval dat waarbij je je knieen tot de bost moet doen. En op een bal met gewichtjes enz.

Maare.. in ieder geval allemaal wel bedankt voor de tips, super!
                                En GeneralIx bedankt voor het opschonen haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X