Zomervakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En ik weet bijgod nog nie wat ik ga doen. Heb nog niks gepland, eerst afwachten of ik mijn vaste aanstelling krijg (eind deze maand), dan pas verder kijken..
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      hoe lang duurt het voor je buikspieren en andere spieren verminderen als je wel genoeg eiwitten eet maar weinig tot niet traint
      Denk dat je het dan toch wel een maand of 2 uithoudt hoor..

Comment

Maand of 2 lijkt me overdreven. Denk dat een week of 2 realistischer is.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

In de zomervakantie ga ik voor (een weekje) naar frankrijk... daarna ga ik weer KEIHARD aan de slag! Als het in Nederland ook een beetje mooi weer is kan je gewoon lekker naar het strand gaan... heerlijk!

Comment

Originally posted by Gauner View Post
            Nouja een pot whey meenemen naar Curacao durf ik niet aan.. Ben bang dat ze dan moeilijk gaan doen i.v.m. drugs ofzo
            Ga daar ook zoveel mogelijk producten eten waar toch wel wat eiwitten inzitten. Even denken welke producten je op een vakantie dan het beste kunt pakken.. Suggesties? Vis lijkt me wel een goeie..
            Er zijn daar ook sportscholen en je kunt er ook supplementen kopen o.a van Weider. Ik zou het niet meenemen, heen is geen probleem maar terug wel, als je nog wat whey over hebt....

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Maand of 2 lijkt me overdreven. Denk dat een week of 2 realistischer is.
              Ja bedoelde dat na 2 maanden ongeveer veel van je spiermassa toch wel verdwenen is als je niet traint/genoeg eiwitten binnenkrijgt. Merken dat je massa langzaam verdwijnt zul je inderdaad sneller merken.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                Er zijn daar ook sportscholen en je kunt er ook supplementen kopen o.a van Weider. Ik zou het niet meenemen, heen is geen probleem maar terug wel, als je nog wat whey over hebt....
                Ja in het hotel waar ik zit is ook een fitnesscentrum, dus daar kan ik het allemaal een beetje bijhouden. Maar ga niet 100% gas geven op vakantie denk ik. Mijn lichaam heeft na een tijd goed trainen ook wel behoefte aan twee weekjes vrij.

Comment

Dit jaar zowiezo 12 dagen Spanje met de kameraden. Net als vorig jaar . Verder zie ik nog.

Dus tja...wat krijg je dan?
                  Vooral frituur en bier

Probeer wel wat meer beweging te krijgen dan vorig jaar. Denk dat ik elke dag maar wat baantjes ga trekken in ons prive zwembad

Daarna doe ik ff een stapje terug om weer in het ritme te komen, en ga er dan weer hard tegenaan .
                  Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                    Dan zit ze daar op een mooi duik stekkie.
                    Ja ze wil bij Dahab een duikje gaan wagen.

@ de rest

Na 2 weken gaat je lichaam spiermassa verteren en stijgt je BF als je niks meer doet. Op vakantie kun je het beste een eiwitmengsel van whey en caseine meenemen om zo veel mogenlijk spiereiwit te sparen.
                    Eet niet te vet en zuip niet teveel. Dan zou je niet te ver achteruit moeten gaan. Kracht ga je sowieso wel inleveren. Is vergelijkbaar met een weekje ziek zijn.
                    Last edited by de sterkste ophaler; 03-04-2008, 14:59.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

ik neem altijd proteine poeder mee. Let gewoon op mijn proteine inname. Ik ben 1 van de weinige die eigelijk op vakantie altijd afval.. Je voelt je wel klote op het eind van de vakantie net alsof je in elkaar zakt. Bij het ontbijt steel ik altijd 10 eieren die ik over de dag opeet

Ik ga 2 weken naar spanje. Ik ga eerste week niet trainen(probeer ik) en daarna weer beginnen

Comment

Originally posted by punani View Post
                        ik neem altijd proteine poeder mee. Let gewoon op mijn proteine inname. Ik ben 1 van de weinige die eigelijk op vakantie altijd afval.. Je voelt je wel klote op het eind van de vakantie net alsof je in elkaar zakt. Bij het ontbijt steel ik altijd 10 eieren die ik over de dag opeet

Ik ga 2 weken naar spanje. Ik ga eerste week niet trainen(probeer ik) en daarna weer beginnen
                        Hier exact hetzelfde, ik val ook af op vakantie. Ga dit jaar denk ik wel een bus proteĆÆne meenemen.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ga dit jaar vooralsnog maar 1 weekje kamperen in luxenburg.
                          Zal denk ook me eiwitten is mee nemen.
                          Verders zal ik niet weg gaan behalve een weekeindje huwelijksreis

Eind van het jaar krijg ik de sleuten van mijn nieuwbouw huis(eindelijk ) dus kan ik dan mijn dagen gebruiken voor het klussen en verbouwen.
                          Who's the Chef

Comment

hehe

zoo,jongens volgende maand 13 mei 6 maanden thailand.
                            thailand is spot goedkoop dus op de eiwitten hoef ik me niet druk te maken.
                            ik neem 15 kilo whey eiwitten mee creatine aminozuren,en de rest zoals vitaminen en anabolen koop ik hier gewoon in de apotheek.
                            Hup alles in de koffer en daar gaan we,kleren neem ik niet mee koop alles in thailand nieuw

Comment

Wat ga je daar doen dan?

En AS koop je hier in de apotheek??
                              Who's the Chef

Comment

Van de zomer twee weken naar Tjechiƫ. Qua voeding neem ik alleen whey en havermout mee en zie wel hoeveel het er van komt om dat een beetje met regelmaat te nemen. Verder gewoon lekker eten, tis vakantie!

Verder val ik toch altijd wat af van vakantie. Ik ben nl gek op wandelen, fietsen, zwemmen etc. Heb een pokkehekel aan hangvakanties.

Volgend jaar een maand naar Thailand en dan backpacken. Dat wordt andere koek, daarheen gaat zeker geen pot whey mee. Koop mijn as daar wel (just kidding). Misschien dat ik ergens een doos eiwitrepen op de kop kan tikken oid en anders dikke vette pech.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X