En ik weet bijgod nog nie wat ik ga doen. Heb nog niks gepland, eerst afwachten of ik mijn vaste aanstelling krijg (eind deze maand), dan pas verder kijken..
Zomervakantie
Collapse
X
-
Maand of 2 lijkt me overdreven. Denk dat een week of 2 realistischer is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Gauner View PostNouja een pot whey meenemen naar Curacao durf ik niet aan.. Ben bang dat ze dan moeilijk gaan doen i.v.m. drugs ofzo
Ga daar ook zoveel mogelijk producten eten waar toch wel wat eiwitten inzitten. Even denken welke producten je op een vakantie dan het beste kunt pakken.. Suggesties? Vis lijkt me wel een goeie..
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostMaand of 2 lijkt me overdreven. Denk dat een week of 2 realistischer is.
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostEr zijn daar ook sportscholen en je kunt er ook supplementen kopen o.a van Weider. Ik zou het niet meenemen, heen is geen probleem maar terug wel, als je nog wat whey over hebt....
Comment
-
Dit jaar zowiezo 12 dagen Spanje met de kameraden. Net als vorig jaar . Verder zie ik nog.
Dus tja...wat krijg je dan?
Vooral frituur en bier
Probeer wel wat meer beweging te krijgen dan vorig jaar. Denk dat ik elke dag maar wat baantjes ga trekken in ons prive zwembad
Daarna doe ik ff een stapje terug om weer in het ritme te komen, en ga er dan weer hard tegenaan .Trainingslog Farmboy:
Comment
-
Originally posted by Fanatic View PostDan zit ze daar op een mooi duik stekkie.
@ de rest
Na 2 weken gaat je lichaam spiermassa verteren en stijgt je BF als je niks meer doet. Op vakantie kun je het beste een eiwitmengsel van whey en caseine meenemen om zo veel mogenlijk spiereiwit te sparen.
Eet niet te vet en zuip niet teveel. Dan zou je niet te ver achteruit moeten gaan. Kracht ga je sowieso wel inleveren. Is vergelijkbaar met een weekje ziek zijn.Last edited by de sterkste ophaler; 03-04-2008, 14:59.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ik neem altijd proteine poeder mee. Let gewoon op mijn proteine inname. Ik ben 1 van de weinige die eigelijk op vakantie altijd afval.. Je voelt je wel klote op het eind van de vakantie net alsof je in elkaar zakt. Bij het ontbijt steel ik altijd 10 eieren die ik over de dag opeet
Ik ga 2 weken naar spanje. Ik ga eerste week niet trainen(probeer ik) en daarna weer beginnen
Comment
-
Originally posted by punani View Postik neem altijd proteine poeder mee. Let gewoon op mijn proteine inname. Ik ben 1 van de weinige die eigelijk op vakantie altijd afval.. Je voelt je wel klote op het eind van de vakantie net alsof je in elkaar zakt. Bij het ontbijt steel ik altijd 10 eieren die ik over de dag opeet
Ik ga 2 weken naar spanje. Ik ga eerste week niet trainen(probeer ik) en daarna weer beginnen"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ga dit jaar vooralsnog maar 1 weekje kamperen in luxenburg.
Zal denk ook me eiwitten is mee nemen.
Verders zal ik niet weg gaan behalve een weekeindje huwelijksreis
Eind van het jaar krijg ik de sleuten van mijn nieuwbouw huis(eindelijk ) dus kan ik dan mijn dagen gebruiken voor het klussen en verbouwen.Who's the Chef
Comment
-
hehe
zoo,jongens volgende maand 13 mei 6 maanden thailand.
thailand is spot goedkoop dus op de eiwitten hoef ik me niet druk te maken.
ik neem 15 kilo whey eiwitten mee creatine aminozuren,en de rest zoals vitaminen en anabolen koop ik hier gewoon in de apotheek.
Hup alles in de koffer en daar gaan we,kleren neem ik niet mee koop alles in thailand nieuw
Comment
-
Van de zomer twee weken naar Tjechiƫ. Qua voeding neem ik alleen whey en havermout mee en zie wel hoeveel het er van komt om dat een beetje met regelmaat te nemen. Verder gewoon lekker eten, tis vakantie!
Verder val ik toch altijd wat af van vakantie. Ik ben nl gek op wandelen, fietsen, zwemmen etc. Heb een pokkehekel aan hangvakanties.
Volgend jaar een maand naar Thailand en dan backpacken. Dat wordt andere koek, daarheen gaat zeker geen pot whey mee. Koop mijn as daar wel (just kidding). Misschien dat ik ergens een doos eiwitrepen op de kop kan tikken oid en anders dikke vette pech.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment