supplementen verslaving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik zou gek worden als iemand me sups verzameling weg zou gooien

ik heb duidelijk tgen me vriendin gezecht voordat ze bij me kwam wonen

RAAK ME SPULLEN NIET AAN...AL JE BODY LOTION SPULLEN KUNNEN OP DE RESERVE TAFEL

Comment

Dit bewijst maar weer eens dat voeding veel belangrijker is dan supplementen. Als jij 9 van de 10 sups gebruikt hebt op die foto's dan is je vooruitgang een dure geweesd..en niet eens zo gruwelijk spectaculair.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

in het begin had ik ook geen top voedingschema en moet nog veel leren

STEL HE:
        als ik alle wijsheid die ik nu had toe zou passen aan alle sups die ik gebruik had..zou ik idd veeeeeeeel betere resultaten geboekt hebben

Comment

Dan heb je nu een nieuw doel om naar toe te werken.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja supplementen nemen is nu eenmaal gemakkelijker dan een goed voedingsschema opstellen en je er aan houden hé. En voor velen hier in België en Nederland is het geld ook geen probleem...

Comment

inmiddels heb ik genoeg verstand om me voedingschemas te maken en behoeftes uittereken..dit jaar ga ik diehard bulken ...nog 8 - 10 weken in de cut dan dat feb bulken

Comment

Na het lezen van deze dicussie blijkt mij ook duidelijk;

Sporters kopen alles, enige vereiste is een goed verhaal en een gebrek aan kennis

Mijn sponsor / leverancier levert No-Nonsense producten since 1982.

Comment

maar hoe weten ze dat het no nonsence producten zijn...jij zegt van niet...maar bsn zegt ook dat ze geen no nonsence producten leveren... muscletech zegt ook dat ze geen no nonsense producten verkopen..S.A.N. zegt ook dat ze geen no nonsense spullen verkopen body-food zegt ook dat ze geen no nonsense producten verkopen

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    maar hoe weten ze dat het no nonsence producten zijn...jij zegt van niet...maar bsn zegt ook dat ze geen no nonsence producten leveren... muscletech zegt ook dat ze geen no nonsense producten verkopen..S.A.N. zegt ook dat ze geen no nonsense spullen verkopen body-food zegt ook dat ze geen no nonsense producten verkopen
                    Vergelijk de assortimenten van deze firma\'s eens, met het assortiment van bodyfood....

Vergelijk de product verhalen van deze firma\'s eens, met de product verhalen van bodyfood....

Vergelijk de ingrediënten lijsten van deze firma\'s eens, met de ingrediënten lijsten van bodyfood....

Vergelijk de prijzen van deze firma\'s eens, met de prijzen van bodyfood....

Als je dit onderzoek heb gedaan, mag jij de No-Nonsense opmaken waar je met al je voedingsssupplementen die heb gebruikt, het beste uit zou zijn geweest....

Comment

met all do respect...dat heb ik al gedaan...en daarom ben IK PERSOONLIJK anti bodyfood producten =)

i mean er zijn meer dan 1000 producten op de merkt van 100 verschillende merken...

waarom zou bodyfood het beste moeten zijn...zins ik actief begon te poste hier..toenpas kwam ik erachter wat bodyfood was...ik had er nog nooooit van gehoord

maar om het duidelijk te maken
                      wil ik graag weten waarom

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                        omdat liefe been me fotos weggehaald had voordat ik de links kon updates
                        en met toestemming van hem

hier zijn ze weer
                        holy shit man gozer jij bent echt verslaafd hoeveel geld zit daar wel niet in toch wel meer als 1000 euro ofzo
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          holy shit man gozer jij bent echt verslaafd hoeveel geld zit daar wel niet in toch wel meer als 1000 euro ofzo
                          yup meer dan 1000 =)

Comment

Meer als 10.000,-?
                            An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Als je zoveel supplementen gebruikt moet je eens kijken wat voor hoeveelheden aspartaam, sucralose en andere kunstmatige zoetstoffen je binnenkrijgt

Zelf gebruik ik ook veel supplementen en besteed daar ook aardig wat aan. Zijn vooral sups die niet veel met bb te maken hebben zoals chlorella, spirulina, maca, cacaobonen, enz.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

als ik nu sups koop..zijn het multivits...proteine..een pre en een post workout..soms een spierversterker

maar vind deze de belangrijskte

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X