supplementen verslaving

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sakurakilla View Post
    met all do respect...dat heb ik al gedaan...en daarom ben IK PERSOONLIJK anti bodyfood producten =)

i mean er zijn meer dan 1000 producten op de merkt van 100 verschillende merken...

waarom zou bodyfood het beste moeten zijn...zins ik actief begon te poste hier..toenpas kwam ik erachter wat bodyfood was...ik had er nog nooooit van gehoord

maar om het duidelijk te maken
    wil ik graag weten waarom
    Waar staat het dat ze de beste zijn, wij hadden ook nog nooit van jou gehoord. En je weet nog steeds niet wie Body-Food B.V. immers je stelt je vragen op een forum, dat niet meer toegankelijk is voor bodyfood.

Dus kom je ook nooit te weten het waarom, via dit forum

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
      Waar staat het dat ze de beste zijn, wij hadden ook nog nooit van jou gehoord. En je weet nog steeds niet wie Body-Food B.V. immers je stelt je vragen op een forum, dat niet meer toegankelijk is voor bodyfood.

Dus kom je ook nooit te weten het waarom, via dit forum
      hoe bedoel je...jullie hebben nog nooit van mij gehoord...

als het om mij gaat..gaat het om producten zoals BSN, Muscletech (mag die merk niet zo) Optimum nutrtion, Anabolic Extream, etc etc etc

en ik weet vast en zeker dat er zekerweten 1 of meerdere personen zijn die van de 1 van bovengenoemde merken gehoord heeft

ik ben geen huismerk...maar de bedoeling om bestande (bekendere) merken door te verkopen tegen een lagere prijs dan de winkel.
      Ik heb geen oog op winst want ik ben met een heel concept bezig

ik ga het nu met general overleggen (via pm nu) voordat ik het post wat mijn motief is

stay tuned...zal interresant iets zijn..hoop ik

Comment

hoe bedoel je...jullie hebben nog nooit van mij gehoord...

als het om mij gaat..gaat het om producten zoals BSN, Muscletech (mag die merk niet zo) Optimum nutrtion, Anabolic Extream, etc etc etc

en ik weet vast en zeker dat er zekerweten 1 of meerdere personen zijn die van de 1 van bovengenoemde merken gehoord heeft

ik ben geen huismerk...maar de bedoeling om bestande (bekendere) merken door te verkopen tegen een lagere prijs dan de winkel.
        Ik heb geen oog op winst want ik ben met een heel concept bezig

ik ga het nu met general overleggen (via pm nu) voordat ik het post wat mijn motief is

stay tuned...zal interresant iets zijn..hoop ik
        Wij hebben wel van die merken gehoord, maar voorheen noch nooit van jou slimmerd

Comment

ik ben geen bedrijf ik ben sakurakilla..aangenaamd =)

btw
          wat ben je vroeg op zeg

Comment

ik ben geen bedrijf ik ben sakurakilla..aangenaamd =)

btw
            wat ben je vroeg op zeg
            Alerte personen hebben weinig slaap nodig....

Comment

btw
              wat ben je vroeg op zeg
              Nee jij..slimme
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

few...gelukkig ben ik dus alert verklaard heheh

Comment

Ik moet zeggen dat ik niet meer zonder supplementen kan. Het voelt goed.
                  Het is gezonder. Proteine shakes is een must! Ik ben niet verslaafd maar ik heb het gewoon nodig.Lijkt nog steeds verslaafd haha. Anders kom ik nooit aan mijn dagelijkse behoefte met voeding en groei ik niet optimaal. Ik heb het veel te druk (studie/werk/sport) etc dus moet wel. Daarnaast is het ook een hobby geworden. Ik vind het leuk om verschillende supplementen te testen om te zien wat voor een werking het heeft en of het daadwerkelijk doet wat de fabricant beweerd. Ik heb ook echt zowat elke supplement (van de bekende merken) gebruikt.

Muscletech supps
                  BSN supps
                  ALRI supps
                  Met-RX supps
                  MRM supps
                  Nutrex supps
                  Optimum Nutrition supps
                  Labrada supps
                  Universal supps
                  Ga zo maar door.

Ik heb deze maand 6 potten proteine aangeschaft. Nu kan ik de aankomende twee maanden knallen en me lichaam een proteine boost geven .

Ik gebruik nu 3 proteine varianten:
                  Optimum Nutrition 100% Whey
                  ON 100% Egg proteine
                  ON Caseine proteine

Sochtends bij opstaan 100% Egg proteine, 2 uur later 1 schep 100% Whey + brinta pap, na het trainen 1 schep 100% whey. En dan als laatste voor het slapen gaan Caseine proteine (met water). Daarnaast eet ik magere kwark, 1 blik tonijn per dag, kipfilet, en avondeten waar nog proteine bij zit. dit ga ik twee maanden doen .

Mijn doel is KURK DROOG zijn en spiermassa toename tijdens cutten.

Comment

Ga maar aan de AS dan, als dat je doel is. Kurkdroog spiermassa aankomen...je wilt wel erg veel.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik wil het niet, ik ga het doen. Het is een kwestie van voeding/training/rust en motivatie wat ik zeker heb. Ik heb geen anabolen of groei hormonen nodig om te groeien. Ik ga niet met ziektes en kwalen rondsjouwen als ik 50+ ben.
                      Ik ben nog steeds vooruit aan het gaan in massa, terwijl ik ook droog aan het worden ben. Ik ben al van maat 36 broek naar 32 gegaan in een hele korte tijd. Pure dedication!

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ga maar aan de AS dan, als dat je doel is. Kurkdroog spiermassa aankomen...je wilt wel erg veel.

Comment

En niet te vergeten VEEL GELD besteden aan supplementen haha

Comment

Originally posted by Darthsoula View Post
                          En niet te vergeten VEEL GELD besteden aan supplementen haha
                          NEEEEEE verkeerd gezegd
                          iemand die zijn geld slim besteed aan sups...komt er slim van af (muahaha)

Comment

Als je het op deze manier wilt gaan waar maken heb je mijn respect. Hou maar een goed logboek bij met foto's en houd ons allen op de hoogte. Als het goed aanslaat wil ik bij je in de leer.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Als je het op deze manier wilt gaan waar maken heb je mijn respect. Hou maar een goed logboek bij met foto's en houd ons allen op de hoogte. Als het goed aanslaat wil ik bij je in de leer.
                              ik ben er al mee bezig...no joke =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X