Vetpercentage vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit slaat echt nergens op maar om een of andere reden vind ik het een beetje oneerlijk dat mannen minder vet aan hun lichaam nodig hebben dan vrouwen.
    Al die kerels kunnen gewoon proberen te cutten tot 10 % voor spierdefinitie enzo
    maar als ik dat zou proberen, gaat me lichaam protesteren door allerlei dingen maar gewoon uit te schakelen :P
    "Jah want vrouwen hebben nou eenmaal meer vet nodig dan mannen voor het krijgen van baby's blablabla dat is nou eenmaal vrouwelijk." Niet dat ik liever een man zou zijn/er als een kerel uit zou willen zien, maar het is gewoon nie eerlijk *calimero stemmetje* xD

Comment

Niet zeuren. Wij mannen geilen op rondingen dus zorg dat je die hebt anders geen sex.

Comment

Jij geilt erop maar ik moet ermee rondlopen hoor lol ik hou al op hahaha

Comment

Je moet wel wat over hebben voor 5seconden geweldige fun. Dus niet miepen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Pink View Post
              Dit slaat echt nergens op maar om een of andere reden vind ik het een beetje oneerlijk dat mannen minder vet aan hun lichaam nodig hebben dan vrouwen.
              Al die kerels kunnen gewoon proberen te cutten tot 10 % voor spierdefinitie enzo
              maar als ik dat zou proberen, gaat me lichaam protesteren door allerlei dingen maar gewoon uit te schakelen :P
              "Jah want vrouwen hebben nou eenmaal meer vet nodig dan mannen voor het krijgen van baby's blablabla dat is nou eenmaal vrouwelijk." Niet dat ik liever een man zou zijn/er als een kerel uit zou willen zien, maar het is gewoon nie eerlijk *calimero stemmetje* xD
              Ik denk dat een vrouw op 10% er HEEL anders uit zou zien dan een kerel op 10%. Met andere woorden, voor dezelfde droge look, HOEFT een vrouw niet zon absoluut laag getal aan vet% te hebben, zo kan je het ook bekijken.

Komt waarschijnlijk dat er meer vet op bepaalde plaatsen bij vrouwen blijft zitten waar het niet zo erg is, dan bij mannen.

Trouwens mannen kunnen ook niet ongecontroleerd blijven cutten. Vanaf een % of 5 dacht ik, daalt de testosteron productie aanzienlijk (weet ik niet zeker btw) en krijgt je weerstand een enorme opdonder. Het is ook verre van gezond om op een % of 2-3 te staan voor meer dan een paar dagen
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by vonneke View Post
                nou vandaag gemeten en gewogen
                35 lente jong
                vet percentage was eerst 29.9 nu is het 27.8 procent
                vetvrije massa (wat dat inhoudt weet ik niet)42.5kg
                lichaamsvocht is 31.1 kg
                het gewicht is wel hetzelfde gebleven gewoon 59 kg (ben erg trots dat ik niet meer afvalt)

heb een lengte van 1.58
                bmi is 23.6

wie lan mij de vetvrije massa uitleggen snap er niks van ben al aan hetgoogle maar echt snappen doe ik het niet
                Mooie vooruitgang. Volhouden!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post

Maar 5 seconden dat is weining voor die 5 sec zou ik wel gaan miepen

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Mooie vooruitgang. Volhouden!
                    dankje wel .

Comment

ideale vetpercentage vrouwen

ik las dat je een vetpercentage had van ongeveeer 17%.
                      op welke site heb je dit berekend. want ik las op je profiel dat
                      je 1.63m bent en 60 kilo weegt. Ik zelf weeg 56.5 kg en ben 1.66m
                      en ik meette mijn vetpercentage op een site en daar kwam 20.9% uit.

Waar zou dat aan kunnen liggen? verschilt het dan per site zoveel???

Comment

Originally posted by _Rachelle_ View Post
                        ik las dat je een vetpercentage had van ongeveeer 17%.
                        op welke site heb je dit berekend. want ik las op je profiel dat
                        je 1.63m bent en 60 kilo weegt. Ik zelf weeg 56.5 kg en ben 1.66m
                        en ik meette mijn vetpercentage op een site en daar kwam 20.9% uit.

Waar zou dat aan kunnen liggen? verschilt het dan per site zoveel???
                        Het vetpecentage zal nu wel anders zijn omdat het bijna een jaar geleden is dat er gepost is op deze topic
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X