Bulken: ja, Cutten: liever niet !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

whahha, zal punani leuk vinden dat je mij met hem verward
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

hallo allemaal !

ik ben maikel en zit net een paar dagen op dit forum.
      nou dat ik dit allemaal lees vind ik het opvallen over de 1 week bulk 1 week cut

dat werkt totaal niet ( aan de hand van de boeken die ik gelezen heb)

wat ik gelezen is dat je met een nieuwe bulk schema. de bulk maaltijkd voor maaltijd in moet voeren bijv. elke week een maaltijd vervangen voor de van de bulk schema. hier gaan zo rond de 6 weken over heen dan zit je volledig op je bulk schema. houd dit minimaa 3 maanden aan 1 eerste maand zal je lichaam hier aan moeten wennen en dan zullen de stoffen 2 maanden goed opgenomen en verwerkt kunnen worden.

met de cut is dit het zelfde alleen zal je dan 3 cardio workouts er bij moeten plannen.

dit is het geen wat ik heb gelezen en zal dit volgend jaar ook gaan proberen.

maar als je nou simpel denk is dit togh logisch!

hoe denken jullie hierover??

grtzz

Comment

hoe denken jullie hierover??
        ik denk.... dat dit lichtelijk overdreven is
        dat je een paar dagen nodig hebt om van een hele scherpe cut over te gaan op een pittige bulk... ala
        maar 6 weken???
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

ja om je lichaam stap voor stap te laten wennen aan de kcal die je tot je neem

als je en op de andere dag vol in je bulk ga dan gaat je lichaam alles opslaan omdat het het niet gewend is.

en als je een op de andere dag volledig in de cut gaat blokkeerd je vetverbranding dan wilt je lichaam zoveel mogelijk vet behouden.

lijkt me een natuurlijke werking allemaal

mijn vraag was alleen hoedenken jullie er over?
          omdat ik dit ook maar gelzen heb!

grttzz

Comment

Ruim 4 jaar later................
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by MAIKKY View Post
              ja om je lichaam stap voor stap te laten wennen aan de kcal die je tot je neem

als je en op de andere dag vol in je bulk ga dan gaat je lichaam alles opslaan omdat het het niet gewend is.

en als je een op de andere dag volledig in de cut gaat blokkeerd je vetverbranding dan wilt je lichaam zoveel mogelijk vet behouden.

lijkt me een natuurlijke werking allemaal

mijn vraag was alleen hoedenken jullie er over?
              omdat ik dit ook maar gelzen heb!

grttzz

misschien moet ik duidelijker zijn...
              ik geloof dat je dit gelezen hebt
              ik geloof dat dat de motivatie was die ze in dat stukje tekst dat jij gelezen hebt gebruikten

maar ik geloof er geen donder van dat je lichaam zoveel tijd nodig heeft om zich aan te passen
              Ik geloof dus dat wat jij gelezen hebt BS was
              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X