whahha, zal punani leuk vinden dat je mij met hem verward
Bulken: ja, Cutten: liever niet !
Collapse
X
-
hallo allemaal !
ik ben maikel en zit net een paar dagen op dit forum.
nou dat ik dit allemaal lees vind ik het opvallen over de 1 week bulk 1 week cut
dat werkt totaal niet ( aan de hand van de boeken die ik gelezen heb)
wat ik gelezen is dat je met een nieuwe bulk schema. de bulk maaltijkd voor maaltijd in moet voeren bijv. elke week een maaltijd vervangen voor de van de bulk schema. hier gaan zo rond de 6 weken over heen dan zit je volledig op je bulk schema. houd dit minimaa 3 maanden aan 1 eerste maand zal je lichaam hier aan moeten wennen en dan zullen de stoffen 2 maanden goed opgenomen en verwerkt kunnen worden.
met de cut is dit het zelfde alleen zal je dan 3 cardio workouts er bij moeten plannen.
dit is het geen wat ik heb gelezen en zal dit volgend jaar ook gaan proberen.
maar als je nou simpel denk is dit togh logisch!
hoe denken jullie hierover??
grtzz
Comment
-
hoe denken jullie hierover??
dat je een paar dagen nodig hebt om van een hele scherpe cut over te gaan op een pittige bulk... ala
maar 6 weken???ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
ja om je lichaam stap voor stap te laten wennen aan de kcal die je tot je neem
als je en op de andere dag vol in je bulk ga dan gaat je lichaam alles opslaan omdat het het niet gewend is.
en als je een op de andere dag volledig in de cut gaat blokkeerd je vetverbranding dan wilt je lichaam zoveel mogelijk vet behouden.
lijkt me een natuurlijke werking allemaal
mijn vraag was alleen hoedenken jullie er over?
omdat ik dit ook maar gelzen heb!
grttzz
Comment
-
Originally posted by MAIKKY View Postja om je lichaam stap voor stap te laten wennen aan de kcal die je tot je neem
als je en op de andere dag vol in je bulk ga dan gaat je lichaam alles opslaan omdat het het niet gewend is.
en als je een op de andere dag volledig in de cut gaat blokkeerd je vetverbranding dan wilt je lichaam zoveel mogelijk vet behouden.
lijkt me een natuurlijke werking allemaal
mijn vraag was alleen hoedenken jullie er over?
omdat ik dit ook maar gelzen heb!
grttzz
ik geloof dat je dit gelezen hebt
ik geloof dat dat de motivatie was die ze in dat stukje tekst dat jij gelezen hebt gebruikten
maar ik geloof er geen donder van dat je lichaam zoveel tijd nodig heeft om zich aan te passen
Ik geloof dus dat wat jij gelezen hebt BS wasik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment