whahha, zal punani leuk vinden dat je mij met hem verward
Bulken: ja, Cutten: liever niet !
Collapse
X
-
hallo allemaal !
ik ben maikel en zit net een paar dagen op dit forum.
nou dat ik dit allemaal lees vind ik het opvallen over de 1 week bulk 1 week cut
dat werkt totaal niet ( aan de hand van de boeken die ik gelezen heb)
wat ik gelezen is dat je met een nieuwe bulk schema. de bulk maaltijkd voor maaltijd in moet voeren bijv. elke week een maaltijd vervangen voor de van de bulk schema. hier gaan zo rond de 6 weken over heen dan zit je volledig op je bulk schema. houd dit minimaa 3 maanden aan 1 eerste maand zal je lichaam hier aan moeten wennen en dan zullen de stoffen 2 maanden goed opgenomen en verwerkt kunnen worden.
met de cut is dit het zelfde alleen zal je dan 3 cardio workouts er bij moeten plannen.
dit is het geen wat ik heb gelezen en zal dit volgend jaar ook gaan proberen.
maar als je nou simpel denk is dit togh logisch!
hoe denken jullie hierover??
grtzz
Comment
-
hoe denken jullie hierover??
dat je een paar dagen nodig hebt om van een hele scherpe cut over te gaan op een pittige bulk... ala
maar 6 weken???ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
ja om je lichaam stap voor stap te laten wennen aan de kcal die je tot je neem
als je en op de andere dag vol in je bulk ga dan gaat je lichaam alles opslaan omdat het het niet gewend is.
en als je een op de andere dag volledig in de cut gaat blokkeerd je vetverbranding dan wilt je lichaam zoveel mogelijk vet behouden.
lijkt me een natuurlijke werking allemaal
mijn vraag was alleen hoedenken jullie er over?
omdat ik dit ook maar gelzen heb!
grttzz
Comment
-
Originally posted by MAIKKY View Postja om je lichaam stap voor stap te laten wennen aan de kcal die je tot je neem
als je en op de andere dag vol in je bulk ga dan gaat je lichaam alles opslaan omdat het het niet gewend is.
en als je een op de andere dag volledig in de cut gaat blokkeerd je vetverbranding dan wilt je lichaam zoveel mogelijk vet behouden.
lijkt me een natuurlijke werking allemaal
mijn vraag was alleen hoedenken jullie er over?
omdat ik dit ook maar gelzen heb!
grttzz
ik geloof dat je dit gelezen hebt
ik geloof dat dat de motivatie was die ze in dat stukje tekst dat jij gelezen hebt gebruikten
maar ik geloof er geen donder van dat je lichaam zoveel tijd nodig heeft om zich aan te passen
Ik geloof dus dat wat jij gelezen hebt BS wasik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment