bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben 22 jaar en de bicep omvang is 38, dus je mag niet klagen als je 14 bent..

Comment

Originally posted by henk33 View Post
      geloof ik niks van tenzij je vette armen hebt
      jammer dat je het niet gelooft henk!l.....en nee ik heb geen vette armen en laag bf

Comment

Hier gaan we weer. Jongens van 14 t/m 16/18 jaar. Armen varrieerend tussen de 37 en 42cm. Ok duidelijk....

Alle jongeren hier zijn waarschijnlijk beren en bijna allemaal de nieuwe arnold.

En jordy... 16 jaar 40cm koud?

Laat eens foto van je armen zien.

Imation

Die miezerige armen die je daar showt zijn geen 40 cm kanonnen, ik zeg miezerig omdat ik dan meteen die 40cm denk. Is het een oude foto, hierbij ook een verzoek aan jou, ik will graag jullie foto's zien! Ook die van jou 14 jarige beer. ^^
        Last edited by Nex-; 23-10-2008, 17:02.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          Hier gaan we weer. Jongens van 14 t/m 16/18 jaar. Armen varrieerend tussen de 37 en 42cm. Ok duidelijk....

Alle jongeren hier zijn waarschijnlijk beren en bijna allemaal de nieuwe arnold.

Imation

Die miezerige armen die je daar showt zijn geen 40 cm kanonnen, ik zeg miezerig omdat ik dan meteen die 40cm denk. Is het een oude foto, hierbij ook een verzoek aan jou, ik will graag jullie foto's zien! Ook die van jou 14 jarige beer. ^^
          Nex- TAKE IT EASY !! wacht maar op Barty17.. die kan 125 KG pressen.. dus zal nog wel grotere kanonnen hebben
          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Zal wel wat rustiger aan doe ja. Maar zeg eens eerlijk, de laatste tijd is bodynet een beetje raar geworden. Je kan het net zo goed junggorilla'spressing500lb'swith60''arms.n.l noemen ofzo.

Maargoed, integenstelling tot bart geloof ik ze hier wel. Probleem is alleen dat ik teveel bijna niet mogelijke dingen heb gehoord hier de laatste tijd. Toch zou ik graag foto's willen zien, want het zijn bere armen. Ophaler heeft 43cm armen, een 16 jarige heeft (KOUD) 40cm armen.... kan maar de foto's die ik tot nu toe heb gezien van jordy bijvoorbeeld doen mij eerder denken aan 32cm armen.

Misschien dat ze hun hoofd meten i.p.v. hun biceps? Ik bedoel, foutje kan gebeuren toch.
            Edit: over bart gesproken, vandaag zou er een filmpje komen. Ben benieuwd..

(ik moet ook telkens editen)
            Last edited by Nex-; 23-10-2008, 17:30.

Comment

Zal wel wat rustiger aan doe ja. Maar zeg eens eerlijk, de laatste tijd is bodynet een beetje raar geworden. Je kan het net zo goed junggorilla'spressing500lb'swith60''arms.n.l noemen ofzo.

Maargoed, integenstelling tot bart geloof ik ze hier wel. Probleem is alleen dat ik teveel bijna niet mogelijke dingen heb gehoord hier de laatste tijd. Toch zou ik graag foto's willen zien, want het zijn bere armen. Ophaler heeft 43cm armen, een 16 jarige heeft (KOUD) 40cm armen.... kan maar de foto's die ik tot nu toe heb gezien van jordy bijvoorbeeld doen mij eerder denken aan 32cm armen.

Misschien dat ze hun hoofd meten i.p.v. hun biceps? Ik bedoel, foutje kan gebeuren toch.
              Edit: over bart gesproken, vandaag zou er een filmpje komen. Ben benieuwd..

(ik moet ook telkens editen)
              je hebt er gelijk in.. misschien is het de tijd van het jaar... de blaadjes vallen van de boom.. de kinderen worden opstandig.. je kent het wel

Dat is iets voor de mods/admins om te bespreken.. of er iets aan gedaan kan worden

* wacht indd ook op het filmpje van barty maar zo eerst naar de kermis..
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

37+ armen met een laag vet% is erg goed voor een tiener.

Comment

Imation

hey hallo ten eerste als je,je zo ergert aan ''die stoere arnold/beren jongeren''
                  zoals je zelf beschrijft,plaats dan geen reactie.En ik vind het erg jammer dat je denkt dat alle jongeren zo zijn en ziten te bluffen.Er zijn inderdaat,wat ik zeker toegeef een paar wannabe-gorilla jongeren die wel bluffen en opscheppen.Maar er zijn ook mensen die gewoon serieus trainen en eerlijk zijn zoals ik.En ik zal eens binnenkort een foto plaatsen
                  groeten

Comment

o-eilering jou geloof ik nog wel ondanks dat het heel veel is maar jordy geloof ik niet gezien zijn plaatje

Comment

Als je maar wat er neer zet houd je alleen je zelf voor de gek dus why ?? Niet te snel conclusies trekken lijkt mij...
                      on the road to get huge

Comment

ik zet niet zomaar wat neer, ik ga ervan uit door dat plaatje wat hij heeft als avatar want ik ben geen helderziende maar kan toch echt wel zien dat dat geen 40 cm armen zijn!!

Comment

leuk topic! heb net s even gemeten, zit op 47 cm koud.
                          uut grunn!

Comment

correctie 44, pffff ik dacht al
                            uut grunn!

Comment

Op foto in me avatar was toen 33cm koud en 36-37cm opgewarmd. Vet % toen staat in me sig
                              Zit nu 37cm en 41-42warm vet% nu is 15% hoog nog net geen 16%.

Comment

ik ben maar net 18 geworden mijn armen meten nu 37-38 cm in hun 'pumpfase', koud weet ik niet zo
                                "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X