Originally posted by o-eilering
View Post
bicep omvang tiener/bodybuilders?!
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by elpadrone View Post[ATTACH]6507[/ATTACH]
[ATTACH]6508[/ATTACH]
[ATTACH]6509[/ATTACH]
dit ben ik dus, ik sta bepaald niet droog, maar plaats toch maar even n foto.....wie volgt?
Sorry hoor maar 47 kan echt niet.Mijn armen zijn denk ik 2 x zo dik als jouw armen en mijn armen zijn vol 50 cm.
Ik zal ook eens een foto posten (eerst aan mijn vrouw vragen.)
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostAls jij al 47 cm koud hebt,dan heb ik echt 100cm koud.
Sorry hoor maar 47 kan echt niet.Mijn armen zijn denk ik 2 x zo dik als jouw armen en mijn armen zijn vol 50 cm.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostGast hij zegt nog letterlijk 43cm en dat zijn zeker wel 43cm armen! Kom niet zo opscheppen met je 2x zo groot want dat is bullshit gast. Kom maar op met die foto.... aan mijn vrouw vragen? bullshit! Je bent zelf oud en wijs genoeg om te beslissen of je een foto van je arm op het site mag plaatsen. Je hoeft je kop niet te laten zien.
Easy mate.. maak je nie zo druk...De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostGast hij zegt nog letterlijk 43cm en dat zijn zeker wel 43cm armen! Kom niet zo opscheppen met je 2x zo groot want dat is bullshit gast. Kom maar op met die foto.... aan mijn vrouw vragen? bullshit! Je bent zelf oud en wijs genoeg om te beslissen of je een foto van je arm op het site mag plaatsen. Je hoeft je kop niet te laten zien.
En twee keer zo groot is natuurlijk bijwijze van he gast.
Ik zal het in de loop van de volgende week (of misschien al in het weekend)plaatsen.En dan niet zeggen dat ik aan de troep zit he gast.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostAan mijn vrouw vragen is natuurlijk een grapje he gast.
En twee keer zo groot is natuurlijk bijwijze van he gast.
Ik zal het in de loop van de volgende week (of misschien al in het weekend)plaatsen.En dan niet zeggen dat ik aan de troep zit he gast.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostAls jij al 47 cm koud hebt,dan heb ik echt 100cm koud.
ik vrijwel meteen toevoegde, geeft niet hoor!! maar als je zo fel bent kun je ook maar beter scherp blijven!! ik post ten minste een foto om mijn 1e post te onderbouwen, heb geen reden om er een centimeter of wat bij op te lullen dus wtf??uut grunn!
Comment
-
Originally posted by elpadrone View Postcorrectie 44, pffff ik dacht al, was wat
ik vrijwel meteen toevoegde, geeft niet hoor!! maar als je zo fel bent kun je ook maar beter scherp blijven!! ik post ten minste een foto om mijn 1e post te onderbouwen, heb geen reden om er een centimeter of wat bij op te lullen dus wtf??
Peace.
Comment
-
Originally posted by levensgenieter View PostDat kan ik wel geloven dat je er geen centimeters bijlult,het oogt alleen geen 44 cm.Misschien door de kwaliet van de foto.Misschien heb ik ook wel pisarmpjes op de foto,dan kan je me uitlachen.We zullen zien.
Peace.
Peaceuut grunn!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-