ben 22 jaar en de bicep omvang is 38, dus je mag niet klagen als je 14 bent..
bicep omvang tiener/bodybuilders?!
Collapse
X
-
Hier gaan we weer. Jongens van 14 t/m 16/18 jaar. Armen varrieerend tussen de 37 en 42cm. Ok duidelijk....
Alle jongeren hier zijn waarschijnlijk beren en bijna allemaal de nieuwe arnold.
En jordy... 16 jaar 40cm koud?
Laat eens foto van je armen zien.
Imation
Die miezerige armen die je daar showt zijn geen 40 cm kanonnen, ik zeg miezerig omdat ik dan meteen die 40cm denk. Is het een oude foto, hierbij ook een verzoek aan jou, ik will graag jullie foto's zien! Ook die van jou 14 jarige beer. ^^Last edited by Nex-; 23-10-2008, 17:02.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostHier gaan we weer. Jongens van 14 t/m 16/18 jaar. Armen varrieerend tussen de 37 en 42cm. Ok duidelijk....
Alle jongeren hier zijn waarschijnlijk beren en bijna allemaal de nieuwe arnold.
Imation
Die miezerige armen die je daar showt zijn geen 40 cm kanonnen, ik zeg miezerig omdat ik dan meteen die 40cm denk. Is het een oude foto, hierbij ook een verzoek aan jou, ik will graag jullie foto's zien! Ook die van jou 14 jarige beer. ^^De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Zal wel wat rustiger aan doe ja. Maar zeg eens eerlijk, de laatste tijd is bodynet een beetje raar geworden. Je kan het net zo goed junggorilla'spressing500lb'swith60''arms.n.l noemen ofzo.
Maargoed, integenstelling tot bart geloof ik ze hier wel. Probleem is alleen dat ik teveel bijna niet mogelijke dingen heb gehoord hier de laatste tijd. Toch zou ik graag foto's willen zien, want het zijn bere armen. Ophaler heeft 43cm armen, een 16 jarige heeft (KOUD) 40cm armen.... kan maar de foto's die ik tot nu toe heb gezien van jordy bijvoorbeeld doen mij eerder denken aan 32cm armen.
Misschien dat ze hun hoofd meten i.p.v. hun biceps? Ik bedoel, foutje kan gebeuren toch.
Edit: over bart gesproken, vandaag zou er een filmpje komen. Ben benieuwd..
(ik moet ook telkens editen)Last edited by Nex-; 23-10-2008, 17:30.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostZal wel wat rustiger aan doe ja. Maar zeg eens eerlijk, de laatste tijd is bodynet een beetje raar geworden. Je kan het net zo goed junggorilla'spressing500lb'swith60''arms.n.l noemen ofzo.
Maargoed, integenstelling tot bart geloof ik ze hier wel. Probleem is alleen dat ik teveel bijna niet mogelijke dingen heb gehoord hier de laatste tijd. Toch zou ik graag foto's willen zien, want het zijn bere armen. Ophaler heeft 43cm armen, een 16 jarige heeft (KOUD) 40cm armen.... kan maar de foto's die ik tot nu toe heb gezien van jordy bijvoorbeeld doen mij eerder denken aan 32cm armen.
Misschien dat ze hun hoofd meten i.p.v. hun biceps? Ik bedoel, foutje kan gebeuren toch.
Edit: over bart gesproken, vandaag zou er een filmpje komen. Ben benieuwd..
(ik moet ook telkens editen)
Dat is iets voor de mods/admins om te bespreken.. of er iets aan gedaan kan worden
* wacht indd ook op het filmpje van barty maar zo eerst naar de kermis..De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostHier gaan we weer. Jongens van 14 t/m 16/18 jaar. Armen varrieerend tussen de 37 en 42cm. Ok duidelijk....
Imation
Die miezerige armen die je daar showt zijn geen 40 cm kanonnen, ik zeg miezerig omdat ik dan meteen die 40cm denk. Is het een oude foto, hierbij ook een verzoek aan jou, ik will graag jullie foto's zien! Ook die van jou 14 jarige beer. ^^
zoals je zelf beschrijft,plaats dan geen reactie.En ik vind het erg jammer dat je denkt dat alle jongeren zo zijn en ziten te bluffen.Er zijn inderdaat,wat ik zeker toegeef een paar wannabe-gorilla jongeren die wel bluffen en opscheppen.Maar er zijn ook mensen die gewoon serieus trainen en eerlijk zijn zoals ik.En ik zal eens binnenkort een foto plaatsen
groeten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment