Originally posted by Falstyr
View Post
bicep omvang tiener/bodybuilders?!
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View Post44cm? hmmm.... zal wel aan de foto liggen maar die van mij lijken nog zelfs groter en die zijn geen 44cm ...
@ff:
aardig dikke armen, zal idd wel 44 cm zijn
maar je komt me een beetje bekend voor, maar weet niet waarvan
op de 2de foto lijk je wel wat op nicolas cage, serieus160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Mijn biceps zijn 37cm ben 21 jaar ben wel pas 4 weken aant trianen na een blesuren aan mijn schouder slijmbeur onsteking auwww;PLast edited by Arlando1987; 24-10-2008, 19:19.Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postach jong, die van jou zijn amper 30 cm man
@ff:
aardig dikke armen, zal idd wel 44 cm zijn
maar je komt me een beetje bekend voor, maar weet niet waarvan
op de 2de foto lijk je wel wat op nicolas cage, serieus
Comment
-
Originally posted by Nex- View Post44cm? hmmm.... zal wel aan de foto liggen maar die van mij lijken nog zelfs groter en die zijn geen 44cm ...
@BB1990: Hahahah, nicolas cage had ik nog niet eerder gehoord wel Jean cloude van dammen of hoe je die gek zijn naam ook schrijft.
En ik kom je bekend voor? Kan best woon niet zo heel erg ver van lichtenvoorde af, misschien een keer met stappen achterhoek Arena??
Woon zelf in Zevenaar.
@elpadrone: misschien mijn naam maar gaan veranderen in klaas kooi?
Grtz,Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostOp foto in me avatar was toen 33cm koud en 36-37cm opgewarmd. Vet % toen staat in me sig
Zit nu 37cm en 41-42warm vet% nu is 15% hoog nog net geen 16%.
Comment
-
4 Cm is wel heel veel ja, maar een cm of 2-2,5 moet zeker wel te halen zijn na een armtraining."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post4 Cm is wel heel veel ja, maar een cm of 2-2,5 moet zeker wel te halen zijn na een armtraining.
Comment
-
@ Shredmaster
Vette armen baas!! Ik vind ze iig geweldig mooi om te zien!
En ik zal mezelf dan ook maar ff in een leuke armen "pose" laten zien. Dit is een vakantiefoto van afgelopen herfstvakantie naar Egypte (de sfinx op de foto bewijst al genoeg). Armen zijn 43 cm.Attached FilesGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-