Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
5 cm is inderdaad toch echt een groot verschil hoor. Trainingsmaat z'n armen zijn ook 5 cm groter als die van mij, nog iets meer zelfs en zijn armen lijken toch wel 2 keer zo groot.
5 cm is inderdaad toch echt een groot verschil hoor. Trainingsmaat z'n armen zijn ook 5 cm groter als die van mij, nog iets meer zelfs en zijn armen lijken toch wel 2 keer zo groot.
Dat komt omdat jouw armen 5cm zijn.. dan is het niet zo gek dat ze 2x zo groot lijken.
thnx scheelt wel dat ik echte meso morph ben en erg goed reageer op zware training en daarbij absoluut niet blessuregevoelig ben... dus ga ook altijd tegen het randje aan trainen... boekt snel resultaten
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment