Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dit is een van zijn symptomen dus dat zal er wel mee te maken hebben. @ fitness-maniak, ik weet niet voor hoeverre jij dit apprecieert maar ik probeer gwn wat begrip voor je te vragen
klopt als een bus.
k heb dit laatst nog niet gelezen, maar mijn fantasie gaat vaak met me op de loop, tot paniekaanvallen toe
ben 183 cm en je armen lijken echt wel breder, lucky basterd
Je kunt bij deze foto de breedte van de armen toch niet goed zien? Ik zoek even voor een andere foto waar het wel zichtbaar is, dan zul je zien dat je ongelijk hebt.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
nee nee, toch zijn mijn armen magerder dan de jouwe hoor
je doet toch mee aan BBC?
Denk het niet .
Maar ja ik doe inderdaad mee aan BBC, niet dat ik enige kans maak maar lijkt me wel eens leuk mee te doen .
Hier kun je de breedte al ietsje beter zien, duidelijkere foto heb ik op dit moment niet. Niet op de rest letten, alle spieren behalve de bicep waren ontspannen (ik stond schuin dus m'n schouder lijkt ook 3x zo klein ).
Niet veel soeps dus .
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment