bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Toph View Post
    Maar 35cm koud hier en lopen dus best achter. Nooit warm gemeten, want dat is jezelf voor de gek houden toch?
    Nou ik snap wel wat je bedoelt, maar het maakt ten eerste maar 1 cm uit (bij mij dan). Ten tweede meet je je lul ook niet 'koud' (flacid) neem ik aan, iig niet als je een bloedlul hebt!
    Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
      Nou ik snap wel wat je bedoelt, maar het maakt ten eerste maar 1 cm uit (bij mij dan). Ten tweede meet je je lul ook niet 'koud' (flacid) neem ik aan, iig niet als je een bloedlul hebt!
      De tijd dat ik mijn lul meette heb ik lang geleden achter me gelaten
      Train hard or go hormone

Comment

• 16 jaar:
        34,5 cm rechts
        koud..
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Dan mag je je kuiten weleens gaan trainen
          Of niet natuurlijk, Steve Reeves was van mening dat zowel je biceps, kuiten als nek dezelfde omtrek moeten hebben, en zijn fysiek vind ik er gaaf uitzien!

Comment

• Leuk dat mijn topic nog steeds leeft

Mijn biceps meten nu 41cm eindelijk, biceps groeien traag, heb dus 4 cm in 3jaar gegained

Comment

• nou mensen noemen het wel biceps, maat triceps groeien ook erbij hé, dus niet alle 4cm biceps gegroeid maar ook triceps.

Comment

• Lijkt me zeer logisch

Comment

Dan mag je je kuiten weleens gaan trainen
                  Nog meer haha,
                  Heb altijd goed meegetraint hoor.
                  symmetrisch is ook mooi!! denk dat wel meer bb dat hebben!!
                  Het ene ontwikkeld zich beter als de rest, heb mn kuiten wel veel droger als mn bi.

Comment

• Originally posted by Rensko View Post
                    Of niet natuurlijk, Steve Reeves was van mening dat zowel je biceps, kuiten als nek dezelfde omtrek moeten hebben, en zijn fysiek vind ik er gaaf uitzien!
                    Thankzz, jij snapt het!!

Comment

• Originally posted by Rensko View Post
                      Vertel eens hoe je je nekomtrek dikker traint?

By the way, ik ben van mening dat je armomvang te groot is als die groter is dan je hoofd , dus op zich snap ik die nekomtrek wel... maar hoe krijg je dat voor elkaar?

Comment

• Nekomtrek verandert subtiel, het is bijvoorbeeld een goede indicator van of je tijdens een dieet spiermassa verliest, als je nek kleiner wordt is dat het geval. Ik denk dus ook dat je nek een beetje groeit als je breder wordt, maar dat ligt redelijk vast. Dus is de dikte van je nek eigenlijk een richtlijn voor de dikte van je arm, als man dan.

edit:

Ik begon trouwens met armen van <30 cm, rond 28 ofzo en zit nu op 35.
                        Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by Pallas View Post
                          Vertel eens hoe je je nekomtrek dikker traint?
                          Traps trainen zal al verschil maken, verder zitten er natuurlijk ook spieren in je nek. Die zullen wel meegroeien als je veel rows etc. doet denk ik, maar idd subtiel. Je kunt ook je nek apart trainen, google maar eens voor wat oefeningen.

Comment

• Originally posted by Toph View Post
                            De tijd dat ik mijn lul meette heb ik lang geleden achter me gelaten
                            AHA MAAR OOIT DUS WEL GEDAAN!!!!!!! IK WIST HET!!!!!!!!!!!!

Originally posted by Rensko View Post
                            Tsja daar zeg je me wat. Ik meet net mijn kuiten maar 3.5cm groter zijn dan mijn armen dus ik neem het terug :P Mijn armen wil ik namelijk relatief groter hebben.
                            Ik had altijd in gedachten dat kuiten veel dikker waren normaliter dan de armen maar dat is helemaal niet zo...

Originally posted by Rensko View Post
                            Traps trainen zal al verschil maken, verder zitten er natuurlijk ook spieren in je nek. Die zullen wel meegroeien als je veel rows etc. doet denk ik, maar idd subtiel. Je kunt ook je nek apart trainen, google maar eens voor wat oefeningen.
                            Het zijn inderdaad de trapezoid spieren die een groot effect kunnen hebben op je nekomvang (mits je het iets aan de lage kant meet). En verder heeft vet natuurlijk ook invloed.
                            Laissez Faire

Comment

AHA MAAR OOIT DUS WEL GEDAAN!!!!!!! IK WIST HET!!!!!!!!!!!!
                              Natuurlijk man! Een man die zegt dat nooit gedaan te hebben liegt!

Mijn kuiten zijn 41cm, armen 35cm en nek is 37cm. Ooit zullen mijn armen de 40cm passeren!
                              Train hard or go hormone

Comment

• Kuiten 45cm - Armen 45,5cm - Nek 46cm
                                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                                There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X