bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Mauke View Post
    eehm, pics?
    Idd, geloof er geen fuck van.

OT: 46,5 warm.
    (toen ik 18 was 35 ofzo)
    Last edited by marcel3000; 25-09-2011, 05:44.

Comment

• Train nu 9 maand en toevallig gisteren gemeten, toen ik net uit bed kwam, 36cm precies op beide armen

Comment

• Originally posted by Stijn-075 View Post
        Just 16
        Links: 43,5
        Rechts: 44
        Pic's or it didn't happen.

Originally posted by Biggerisbetter View Post
        16 jaar
        warm 41.5 cm
        Zie hierboven.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• Dat = zeker niet verkeerd, ik train al 16 jaar met zo nu en dan tussen stops.
          Ben net weer begonnen ben 33jaar en heb biceps 40.5.

Ga ervoor man!!

Comment

• Ben momenteel 20jaar oud en heb ook 40.5 (niet na training, dus koud)

Comment

• Originally posted by Mateusz View Post
              Ben momenteel 20jaar oud en heb ook 40.5 (niet na training, dus koud)
              Ja ik ook koud, na zware bi=tri training bevat de pomp wel eens 1,5 cm!!
              Vanavond zijn ze weer aan de beurt haha!!

Live Life!!

Comment

• WTF ben ik dan zo klein of wat kom ik met mijn 34cm :S maar ben pas net 2 weken bezig ofso dus dan mag het
                If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• volgens mij is er maar een klein percentage hier die weet hoe je een biceps meet.. de rest is gewoon zijn kuit aan het meten ofzo

Comment

• Originally posted by Torque View Post
                    volgens mij is er maar een klein percentage hier die weet hoe je een biceps meet.. de rest is gewoon zijn kuit aan het meten ofzo
                    Inderdaad, ik las een 16 jarige meet 46cm :O zeker overgewicht dan ofso grote vetlaag
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

volgens mij is er maar een klein percentage hier die weet hoe je een biceps meet.. de rest is gewoon zijn kuit aan het meten ofzo
                      Maakt voor mij geen verschil, omvang arm-biceps en kuit zijn hetzelfde

Comment

mee eens ik train ook 1.5jaar gewoonlijk heb nu 35Cm koud omvang biceps.
                        vetpercentage 13.6 vorige maand nog, 2weken later pas weer meten.

Comment

• 35.5 Koud gemeten

Comment

• Met foto erbij
                            Attached Files

Comment

• Maar 35cm koud hier en lopen dus best achter. Nooit warm gemeten, want dat is jezelf voor de gek houden toch?
                              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by STRAFF View Post
                                Maakt voor mij geen verschil, omvang arm-biceps en kuit zijn hetzelfde
                                Dan mag je je kuiten weleens gaan trainen
                                Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X