bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by o-eilering View Post
    oke maar als ik naar je foto kijk dan heb je niks te klagen die torso van jou is zeker wel je beste spiergroep?hoelang train je?respect.
    Bovenlichaam is ook niet onaardig. Heb geen klagen, hoewel ik nog verre ben van mijn doel. Het is alleen zo dat mijn armen zo afschuwelijk dun zijn. Heb er echt een hekel aan om ze apart te trainen, maar vrees dat ik toch een aparte armendag bij moet gaan voegen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ben 30 en heb een omvang van 40cm. Ben op dit moment bezig met een kracht schema tijdens mijn bulktijd.. ga straks weer massa trainen.. en hoop toch wat cm te winnen!
      1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
        [ATTACH]6507[/ATTACH]

[ATTACH]6508[/ATTACH]

[ATTACH]6509[/ATTACH]

dit ben ik dus, ik sta bepaald niet droog, maar plaats toch maar even n foto.....wie volgt?
        Als jij al 47 cm koud hebt,dan heb ik echt 100cm koud.
        Sorry hoor maar 47 kan echt niet.Mijn armen zijn denk ik 2 x zo dik als jouw armen en mijn armen zijn vol 50 cm.
        Ik zal ook eens een foto posten (eerst aan mijn vrouw vragen.)

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
          Sorry hoor maar 47 kan echt niet.Mijn armen zijn denk ik 2 x zo dik als jouw armen en mijn armen zijn vol 50 cm.
          Gast hij zegt nog letterlijk 43cm en dat zijn zeker wel 43cm armen! Kom niet zo opscheppen met je 2x zo groot want dat is bullshit gast. Kom maar op met die foto.... aan mijn vrouw vragen? bullshit! Je bent zelf oud en wijs genoeg om te beslissen of je een foto van je arm op het site mag plaatsen. Je hoeft je kop niet te laten zien.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Gast hij zegt nog letterlijk 43cm en dat zijn zeker wel 43cm armen! Kom niet zo opscheppen met je 2x zo groot want dat is bullshit gast. Kom maar op met die foto.... aan mijn vrouw vragen? bullshit! Je bent zelf oud en wijs genoeg om te beslissen of je een foto van je arm op het site mag plaatsen. Je hoeft je kop niet te laten zien.

Easy mate.. maak je nie zo druk...
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Aan mijn vrouw vragen is natuurlijk een grapje he gast.
              En twee keer zo groot is natuurlijk bijwijze van he gast.
              Ik zal het in de loop van de volgende week (of misschien al in het weekend)plaatsen.En dan niet zeggen dat ik aan de troep zit he gast.

Comment

Aan mijn vrouw vragen is natuurlijk een grapje he gast.
                En twee keer zo groot is natuurlijk bijwijze van he gast.
                Ik zal het in de loop van de volgende week (of misschien al in het weekend)plaatsen.En dan niet zeggen dat ik aan de troep zit he gast.
                Gast gast gast... juist. Ik zeg helemaal niks over as, hoe kom je daar nou bij. En dat van aan je vrouw vragen, hoe kan ik nou weten of het ''bij wijze van'' was of niet? Zie je foto in de loop van de week...

Comment

Gast gast gast... juist. Ik zeg helemaal niks over as, hoe kom je daar nou bij. En dat van aan je vrouw vragen, hoe kan ik nou weten of het ''bij wijze van'' was of niet? Zie je foto in de loop van de week...
                  Oke.

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                    Easy mate.. maak je nie zo druk...
                    Hey...niet de roid rage van placebo tabletten onderschatten heh!

Comment

correctie 44, pffff ik dacht al, was wat
                      ik vrijwel meteen toevoegde, geeft niet hoor!! maar als je zo fel bent kun je ook maar beter scherp blijven!! ik post ten minste een foto om mijn 1e post te onderbouwen, heb geen reden om er een centimeter of wat bij op te lullen dus wtf??
                      uut grunn!

Comment

Dikke armen voor zo een jong ventje
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                          Dikke armen voor zo een jong ventje
                          over wie heb je het?
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                            correctie 44, pffff ik dacht al, was wat
                            ik vrijwel meteen toevoegde, geeft niet hoor!! maar als je zo fel bent kun je ook maar beter scherp blijven!! ik post ten minste een foto om mijn 1e post te onderbouwen, heb geen reden om er een centimeter of wat bij op te lullen dus wtf??
                            Dat kan ik wel geloven dat je er geen centimeters bijlult,het oogt alleen geen 44 cm.Misschien door de kwaliet van de foto.Misschien heb ik ook wel pisarmpjes op de foto,dan kan je me uitlachen.We zullen zien.
                            Peace.

Comment

eenigste wat ik weet
                              begin van trainen toen was ik 16 had ik 35cm
                              nu ben ik 20 en heb nu 41.5 a 42

Comment

Dat kan ik wel geloven dat je er geen centimeters bijlult,het oogt alleen geen 44 cm.Misschien door de kwaliet van de foto.Misschien heb ik ook wel pisarmpjes op de foto,dan kan je me uitlachen.We zullen zien.
                                Peace.
                                prima, ik vind het namelijk geen probleem dat er zooooveeeeel mensen groter, breder of sterker zijn dan mij. Ik voel me goed en train lekker door. Ik ben 27 jaar dus heb nog tijd zat. Post vooral een foto, ik ben benieuwd..btw mijn foto's zijn genomen met de webcam van mn laptop. Uitlachen doe ik niet op basis van stats of foto's.....het is de instelling die telt. Heb meer respect voor de jongens die 34 cm hebben en er alles voor geven om hun doel te bereiken en er helemaal voor gaan, dan voor iemand met 60 cm die zich beter voelt dan een ander .....
                                Peace
                                uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X