bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by o-eilering View Post
    hey hallo ten eerste als je,je zo ergert aan ''die stoere arnold/beren jongeren''
    zoals je zelf beschrijft,plaats dan geen reactie.En ik vind het erg jammer dat je denkt dat alle jongeren zo zijn en ziten te bluffen.Er zijn inderdaat,wat ik zeker toegeef een paar wannabe-gorilla jongeren die wel bluffen en opscheppen.Maar er zijn ook mensen die gewoon serieus trainen en eerlijk zijn zoals ik.En ik zal eens binnenkort een foto plaatsen
    groeten
    Waar heb ik gezegd dat alle jongeren zo zijn? Dat zou betekenen dat ik het dan ook over mezelf heb gezegd. En er zijn er niet een paar, maar heleboel die niet de waarheid spreken. Uit eigen ervaring mee gemaakt. Er zijn inderdaad ook een heleboel mensen die serieus trainen, wat denk je dat ik doe? Ballet dansen? Echter 14 jaar, droog en 37 is net te ongeloofwaardig (in mijn ogen). Let op: ik zeg niet dat het niet zo is, het kan best.

Punt blijft ik geloof je niet, helaas... zoals ik velen andere hier niet geloof. Als jij werkelijk 14 bent met armen van 37cm droog mag je blij zijn. Ik heb verder niks aan "binnnenkort'' dus hier nogmaals, wanneer komen de foto's?

14 jaar = 37cm = netjes. Succes verder met het trainen en je doel.

Comment

als er iemand zo'n topic begint kun je beter erbij zeggen dat het plaatsen van een foto ook moet. nu krijg je allemaal van die reacties, waar je niet van weet of je nou moet geloven of niet.
      zullen best wel wat van die jungle gorilla's tussen zitten, maar niet iedereen.

mijn armen, tja geen idee eigenlijk, kheb geen meetlint
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
        als er iemand zo'n topic begint kun je beter erbij zeggen dat het plaatsen van een foto ook moet. nu krijg je allemaal van die reacties, waar je niet van weet of je nou moet geloven of niet.
        zullen best wel wat van die jungle gorilla's tussen zitten, maar niet iedereen.

mijn armen, tja geen idee eigenlijk, kheb geen meetlint

nou zo aan je post te lezen.. minimaal 55 koud ongespannen..

en gespannen minimaal 65

milimeters :P
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
          nou zo aan je post te lezen.. minimaal 55 koud ongespannen..

en gespannen minimaal 65

milimeters :P
          hahah grapjas. ik owned jou dik met mijn gorilla armen
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
            hahah grapjas. ik owned jou dik met mijn gorilla armen
            I know en ben lekker toch nie jaloers op jou apen armen !! :P
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Misschien dat ze hun hoofd meten i.p.v. hun biceps? Ik bedoel, foutje kan gebeuren toch.
              Hahahahaha.

@ Topic
              Had van kleins af aan al niet echt dikke armen, nooit echt dun, maar zeker niet dik. Wel altijd sterk geweest. Denk dat ik begon met 33cm. Nu zal het koud 36 meten denk ik (ja dat is bedroevend, armen zijn ook absoluut mijn slechtste spiergroep. Alleen als ik een ubtraining heb gedaan ziet het er netjes uit).
              Last edited by GeneralIx; 23-10-2008, 21:00.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Toen ik 9 jaar geleden begon ( 24 jaar ) zat ik op 33-34 cm. Nu ( 33 jaar ) zit ik op 42-43 cm. De eerste jaren gaat het goed maar je komt éénmaal op een punt waar het trager gaat. Toch is mijn doel 45 cm hopelijk binnen 2 a 3 jaar.
                Grts
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

20 jaar 43 cm koud bij een bf 19%
                  train een jaartje of 3 maar heb een ongeluk gehad daardoor half jaar rust moeten houden nu pas weer 2 maanden bezig

Toen ik begon met trainen was ik 15 en deed alleen maar biceps dat vond ik stoer, dus is eigenlijk wel een beetje goede groep
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Hahahahaha.

@ Topic
                    Had van kleins af aan al niet echt dikke armen, nooit echt dun, maar zeker niet dik. Wel altijd sterk geweest. Denk dat ik begon met 33cm. Nu zal het koud 36 meten denk ik (ja dat is bedroevend, armen zijn ook absoluut mijn slechtste spiergroep. Alleen als ik een ubtraining heb gedaan ziet het er netjes uit).
                    oke maar als ik naar je foto kijk dan heb je niks te klagen die torso van jou is zeker wel je beste spiergroep?hoelang train je?respect.

Comment

Originally posted by Tigra View Post
                      Toen ik 9 jaar geleden begon ( 24 jaar ) zat ik op 33-34 cm. Nu ( 33 jaar ) zit ik op 42-43 cm. De eerste jaren gaat het goed maar je komt éénmaal op een punt waar het trager gaat. Toch is mijn doel 45 cm hopelijk binnen 2 a 3 jaar.
                      Grts
                      42-43cm is erg goed...hoe vaak train je per week?ja klopt we komen allemaal op een punt dat het trager gaat en zelfs je spieren worden omgezet in vet.....ik en jij gelukkig nog langer niet...Maar 33jaar en 43cm is erg,erg goed naar mijn weten.

Comment

Originally posted by o-eilering View Post
                        42-43cm is erg goed...hoe vaak train je per week?ja klopt we komen allemaal op een punt dat het trager gaat en zelfs je spieren worden omgezet in vet.....ik en jij gelukkig nog langer niet...Maar 33jaar en 43cm is erg,erg goed naar mijn weten.
                        Nu 2 a 3 keer in de week. Heb ook niet zoveel tijd meer als vroeger.
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

pff.jpg

Picture 0019.jpg

Picture 0022.jpg

dit ben ik dus, ik sta bepaald niet droog, maar plaats toch maar even n foto.....wie volgt?
                          uut grunn!

Comment

Originally posted by elpadrone View Post
                            [ATTACH]6507[/ATTACH]

[ATTACH]6508[/ATTACH]

[ATTACH]6509[/ATTACH]

dit ben ik dus, ik sta bepaald niet droog, maar plaats toch maar even n foto.....wie volgt?
                            Ik volg, ik zal even een foto maken. Post het zo even.

Btw: Nice pics!!!

Comment

Aangezien de batterijen van mijn mobiel op zijn ben ik helaas verplicht een oude foto op te zetten. Geen iedee hoeveel me armen hier meten, is btw ook mijn avatar...

Sta dus ook niet zo droog elvadore
                              Moet wel zeggen, (ja ik zeik weer) op de pics is het altijd veel softer bij mij, eerder kwamen pics wel altijd goed uit.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                                Aangezien de batterijen van mijn mobiel op zijn ben ik helaas verplicht een oude foto op te zetten. Geen iedee hoeveel me armen hier meten, is btw ook mijn avatar...

Sta dus ook niet zo droog elvadore
                                Moet wel zeggen, (ja ik zeik weer) op de pics is het altijd veel softer bij mij, eerder kwamen pics wel altijd goed uit.
                                je bent goed bezig zo te zien!ik sta ook niet hellemaal droog.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X