Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zie hier wel heel hoge getallen.. weet niet of ik dat allemaal moet geloven..
Zelf zit ik op ongeveer 35.. ben 17 jaar oud 74 kilo, train al 4 jaar 4x per week en
heb naar mijn mening goed volle biceps voor mijn leeftijd.
Ik post nog wel even een fotootje binnenkort misschien kan het aan mij liggen dat ik dat denk >.<
Naja als iemand van 17 hier toch echt 43cm armen droog heeft, respect
Nu ik dat kuur en zo zie :P misschien ligt het er ook aan dat ik behalve 1x bulk whey shake na de training geen supplementen of middelen gebruik :P moet beetje rekening houden met Karate wedstrijden en zo qua gewicht namelijk, maar daar ben ik over een jaartje vanaf dan kan ik intensiever gaan trainen.
Weet iemand of voor 76 kilo, 17 jaar ik zo een beetje goed op weg ben?
Zie toegevoegde foto ---> Zie regels.
(aantal maanden geleden is nu al weer ietsjes beter, vooral wat voller qua borst en triceps)
112 kg benchpress
rest moet ik bijna allemaal nog even gaan uitproberen >.< doe bijna nooit singles.
Ow, ik zie net dat ik pas foto's kan posten na 20 berichten, sorry dat had ik nog niet gelezen ik hoopte gewoon even op wat feedback en misschien wat tips.
Anyway, ik post vast nog wel eens een foto als ik wat langer lid ben en meer posts heb. toch bedankt
naar mijn mening hangt het ook sterk af of je lange / korte biceps hebt,
indien lange zit je met 37 cm zeer ver al omdat het langer duurt om deze 'vol te bouwen'
met korte ben je iets sneller aan die omtrek maar je 'gemiddelde omtrek' zal dan iets lager liggen
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment