bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die heb jij zo weer terug Bruce... En nog groter ook.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Ik snap alleen niet waarom je die riem gebruikt.
      Ik wel, bij dit soort oefeningen gebruik ik gewoon een riem omdat mijn onderrug al genoeg is belast bij trainingen waar bij in geen riem gebruik.
      Frontsquat en box squat. Ik doe et dus puur om mijn onderrug wat meer te onzien op een benen,rugdag, ik doe namelijk deze 2 spiergroepen in 1 training.ls ik dezeoefeing als eerst had gedaan had ik denk ik geen riem gepakt, ook kan ik mij beter concentreren op de bovenrug met wat ondersteuning voor de onderrug.

Verder vind ik deze oefening zwaarder dan bor of pendlay's maar mischien wel omodat ik deze oefening nu voor het eerst weer doe ?

Comment

• Oke ff ontopic net 18 ( toen ik 17 was waren ze net zo groot ) 42/42 CM train nu ander half jaar waarvan half jaar serieus

Comment

• Nou Oke 1 keer dan, vind het wel moeilijk te meten bij jezelf... Koud, net over 55R precies 55L

Comment

• Update...
            42cm koud
            49.5cm aangespannen

Qua verhouding lijken ze echt klein en miezerig nog steeds. Maar zie nu wel bij bovenarm de bolling van schouder te zien. Ben ook erg tevreden over me triceps.

Comment

• Lijkt, net wat je zegt.... Je zijkant triceps zetten op, dus zie je zelf minder van je arm... Kijk naar je arm, tot waar je zien kan. Hou daar je vinger en kijk dan in de spiegel wat je maar zelf ziet... WOOOOt? das maar n stukkie, vant geheel.. 49,5cm is echt geen miezerig armpje meer.. Ja, je kunt zo moeilijk om n hoekje kijken heeeej whaaahahahaha.....

Comment

• Als ik mijn arm strek krijg ik wel een bolling aan de onderkant bovenarm,
                dit lijkt ook wel gaaf

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                  Nou Oke 1 keer dan, vind het wel moeilijk te meten bij jezelf... Koud, net over 55R precies 55L
                  Je haalt me bijna in !

Nee joh, ik heb maar 33 cm :P. Ecto ftw!

Ik ben ook vrij lang.. dat heeft er tog ook wat mee te maken?

Comment

• Zoals je ziet heb ik ook een lange aaanhechting van de biceps, wel wat overbelichting trouwens

Comment

• Originally posted by o-eilering View Post
                      halloik heb een vraag onder de jonge tienerbodybuilders(of voor de oudere bodybuilders die vroeg zijn begonnen met trainen)wat ik mij afvraag is:Wat is je bicep omvang in cm?dan heb ik het over gewoon koud gespannen.Waarom ik mij dit afvraag is omdat op de sportschool waar ik sport geen tieners zijn..en ik zou graag eens willen vergelijken met waar ik nu sta.....dus vandaar dat ik het hier vraag.of voor de oudere sporters weten jullie nog wat jullie bicep omvang was toen jullie een leeftijd hadden van 14 tot 18jaar?ik ben 14 en mijn bicep is 37cm rechts links 36,5cm..bedankt voor je reactie
                      vriendelijke groeten
                      Heb ze net ook eventjes gepompt (triceps-biceps)
                      Ben ooit begonnen met 37cm..21 jaar
                      Nu 52 jaar..
                      Koud 55cm..
                      Warm 57,5cm
                      Dus je ziet, het zegt geen fluit

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                        Je haalt me bijna in !

Nee joh, ik heb maar 33 cm :P. Ecto ftw!

Ik ben ook vrij lang.. dat heeft er tog ook wat mee te maken?
                        Ik ben 184cm lang Gameface.. En dacht ook n ecto te zijn....

Comment

• Ze groeien elk jaar 1cm. als je 60bent....60cm armpjes

Comment

• Ik ben 22 jaar, mijne zijn 34cm.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                              Ik ben 184cm lang Gameface.. En dacht ook n ecto te zijn....
                              Ik ben 194cm ongeveer met 75 kilo.. xD!

Comment

• Wees blij dat je teminste geen vet hebt wat je eraf moet trainen dat weten is gewoon niet erg leuk dan.
                                Maar wat moet dat moet maar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X