bicep omvang tiener/bodybuilders?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik wil sommige gasten aanraden om de bigorexia poll eens in te vullen.

Groter is niet altijd beter. Zwaarder betekend ook niet altijd groter. Proporties is schoonheid, gulde snede, de ideale verhoudingen. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen bouw.
    Ik heb nu armen van 33. Ben 2/2.5 jaar geleden begonnen met 27 a 28 geloof ik. Ben trots op mijn geboekte resultaten(altijd erg mager geweest) en vind et prima dat andere gasten 2x zoveel hebben.
    Onderarm 26, Pols omtrek 16.
    The Iron Never Lies

Comment

• Originally posted by Thoms04 View Post
      ik wil sommige gasten aanraden om de bigorexia poll eens in te vullen.

Groter is niet altijd beter. Zwaarder betekend ook niet altijd groter. Proporties is schoonheid, gulde snede, de ideale verhoudingen. Daarnaast heeft iedereen zijn eigen bouw.
      Ik heb nu armen van 33. Ben 2/2.5 jaar geleden begonnen met 27 a 28 geloof ik. Ben trots op mijn geboekte resultaten(altijd erg mager geweest) en vind et prima dat andere gasten 2x zoveel hebben.
      Polsomtrek 15.5
      Bodybuilder streeft ook naar ideale verhoudingen hoor

Comment

• Net 2 weken met krachttraining bezig, daarvoor nóóit gesport en al een aantal jaar werkzaam op kantoor, schrik niet:

Een magere bovenarmomtrek van 33cm, onderarmomtrek van 29cm en polsomtrek van 17cm. Mijn doel is dan ook om alles het komend jaar flink op te pompen
        Sinds mijn 14de nog nooit aan sport gedaan! Bizar hé :P ì.í
        BP 2x50 (10x30), MP 2x40 (10x30) 2e week :P

Comment

• Originally posted by Thoms04 View Post
          ik wil sommige gasten aanraden om de bigorexia poll eens in te vullen.

Onderarm 26, Pols omtrek 16.
          Je hoeft bodybuilding niet aan ons uit te leggen hoor. :P
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Mijn arm omtrek is nu dankzij de GVT na 3 weken eindelijk 0,5 cm groter geworden en is nu 37,5 cm.

Eindelijk dus een trainings methode gevonden die wel werkt want ik bleef op de 37 cm hangen en dit voor 3 maanden !

Comment

• Kan er ook aan liggen dat je je training veranderd hebt en dat je op een plateau hebt gezeten.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                Kan er ook aan liggen dat je je training veranderd hebt en dat je op een plateau hebt gezeten.
                Ik verander meestal om de maand van training schema maar dat hielp niet alleen de GVT heeft dus geholpen (tot nu toe)

Maar wat bedoel je met dat ik op een plateau heb gezeten?

Comment

• Ik zeg niet dat je op een plateau hebt gezeten (dat je niet verder komt) maar ik wilde weten of het door gvt kwam of door verandering van schema, blijkbaar ligt het bij jou dus aan gvt.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                    Ik zeg niet dat je op een plateau hebt gezeten (dat je niet verder komt) maar ik wilde weten of het door gvt kwam of door verandering van schema, blijkbaar ligt het bij jou dus aan gvt.
                    Oke en ja het ligt inderdaad nu aan de GVT,ik heb eindelijk iets gevonden waar ik weer verder mee kan alleen weet ik dus niet wat ik na de fase 2 moet gaan doen van de GVT...

Comment

• ik zit nu koud op 38,3cm en onderarmen 33cm en pols 18cm

Ik ben nu 1,78m en 78kg, bf 13. 16jaar. Ik ben echt heel lang blijven hangen op 37cm...

Comment

• Originally posted by o-eilering View Post
                        ik zit nu koud op 38,3cm en onderarmen 33cm en pols 18cm

Ik ben nu 1,78m en 78kg, bf 13. 16jaar. Ik ben echt heel lang blijven hangen op 37cm...
                        Nette stats, vooral ook voor je leeftijd.

Comment

• 16j

links koud 33,5 rechts 34cm
                          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• KOUD 44 cm rond

Comment

• 40 cm precies, hieronder wel een leuke aanvullende oefening voor de biceps.
                              YouTube - Spiderman Dumbbell Curl for Biceps
                              "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

• koud 40.3cm links en rechts 40cm
                                15jr vrijdag 16jr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X