Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ben 22j en heb 32,5 links en 33,5 rechts :S Hoe krijgen jullie die zo opgepompt??? Ik doe voornamelijk de curls met stang. Kwestie van groei of verkeerde oefening?
Kwestie van voeding....meer eten is the key tot groei.
Ben 22j en heb 32,5 links en 33,5 rechts :S Hoe krijgen jullie die zo opgepompt??? Ik doe voornamelijk de curls met stang. Kwestie van groei of verkeerde oefening?
HALLO Arnoud
Beste ofening voor biceps is : als je voor de spiegel staat wijzen de handpalmen naar spiegel( dumbell) en niet draaien met polsen.
Ik trainde mijn biceps vroeger weinig nu 2x met triceps
resultaat 5 cm op 15 maanden.
belangrijk is ook langzaam zowel omhoog als OMLAAG
HALLO Arnoud
Beste ofening voor biceps is : als je voor de spiegel staat wijzen de handpalmen naar spiegel( dumbell) en niet draaien met polsen.
Ik trainde mijn biceps vroeger weinig nu 2x met triceps
resultaat 5 cm op 15 maanden.
belangrijk is ook langzaam zowel omhoog als OMLAAG
Is dat zo? Ik doe over het algemeen namelijk ook de curls.
Nope. Er is geen beste oefening. Er zijn wel oefeningen die beter werken voor je dan andere. Daarnaast, dat desbetreffende oefening voor jou misschien heel goed werkt wil nog niet zeggen dat dat bij een ander ook zo is.
ik doe geen bicep oefeningen en zit op 49,5 en 50cm koud en aangespannen. verlies al paar weken vet en ze blijven zelfde formaat. begin nu zelfs lichtelijk een piek te zien.
ik doe geen bicep oefeningen en zit op 49,5 en 50cm koud en aangespannen. verlies al paar weken vet en ze blijven zelfde formaat. begin nu zelfs lichtelijk een piek te zien.
Comment