Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Alles in zakjes (verschillende zakjes voor voor de training, tijdens de training en na de training). Vul mn bidon met water en mix het gewoon daar in. Ff schudden en wegzuipen.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
volgens mij heeft dat tijdens de training niet zo veel zin.
En direct er na ook niet als je het een uur na het trainen neemt is het ook goed.
Heb wel eens gehoor dat het zelfs nog beter is dan direct na de training
En direct er na ook niet als je het een uur na het trainen neemt is het ook goed.
Heb je daar een bron van? Op www.opeigenkracht.nl vermelden ze namelijk dat je er wel baat bij hebt..
Naast dat ik het niet echt een goeie site vind, klopt het inderdaad wel dat je van tevoren/tijdens/na baat hebt bij supps. Alleen de hoeveelheden die ze aangeven zijn een beetje twijfelachtig. Na de inspanningen kh en ew in de verhouding 4:1? Dacht dat dat altijd 2:1 was. Schijnt ook het beste effect te geven.
Ook zeggen ze drink zo veel als mogelijk. Ik zou niet raar opkijken als dat bij mij 5 liter zou zijn en dat is echt niet goed voor je.
Ook snelle kh voor de training? Wat heeft dat nou voor nut? Ik weet dat sommigen hier het wel doen, maar ik zie dr echt het nut niet van in. Als je van tevoren goed hebt gegeten, zijn je glycogeen voorraden toch gewoon loaded? Daarbij komt dat je insuline de lucht in schiet en keldert halverwege je training. Niet echt aan te raden.
En na je PWO weer een maaltijd met snelle kh? Zou lekker complexe nemen. Glycogeenvoorraden zijn immers weer geladen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Een uur na een intensieve krachttraining zijn de spieren nog niet begonnen aan de opbouw van nieuwe eiwitten en de afbraak van oude. Dat gebeurt pas later. Dat ontdekten Finse bewegingswetenschappers die proeven deden met zes mannen.
er zijn veel onderzoeken gedaan, het ene onderzoek zegt dat eiwitten ervoor moet nemen, de andere direct erna de andere een uur erna, ik weet het allemaal niet meer, ik houd het gewoon op 25 min(door het fietsen) na de training
''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''
ik heb een tijdje die van mij steeds meegenomen met al het poeder al in de shakebeker, tot dat die beker een keer open is gegaan op één of andere manier in mijn tas. Een hele bende dus, sindsdien heb ik een tijdje gewoon de pot meegenomen in mijn tas..
Whey wordt maar na een uurtje volledig opgenomen. Dus direct erna vind ik beste
The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment