Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zou eerst eens wat doen aan je manier van praten!
Elke tricep oefening is effectief als je hem goed uitvoert.
je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt.
En daarnaast.....geduld is een schone zaak bij fitness.
dude ben hier met goede bedoelingen , als er al moeilijik gedaan wordt over het woord superset ..... dat teveel moeite kost om inkort te vertellen wat inhoudt 'ook al is dat mischien al honderd keer behandeld " vindt ik een vorm van mierenneuken .... no hard feelings schijnt dat mensen hier snel op hun tenen getrapt zijn
dat geduld een schone zaak is ben ik met je eens ...
Mijn vraag luidt tog wat is de meest effective manier van training van je tricep
als het goed gelezen heb zijn het een aantal , wat ook nu begrijp is dat tricep op verschillende delen getraind kan worden oftewel is tricep driedelige spier ??
'"je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt."
welk oefening doet wat dan ? als je heb over dippen ,seated extiction, lying tricep extiction,close grip bench press...
Doe small bankdrukken. Handen 30 a 40 cm uit elkaar. Daarna triceps push downs gevolgd door 3x max dippen. Dit werkt goed voor mezelf nu. Na 2 maanden verander je weer van oef of volgorde.
Succes.
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Ik vroeg me af wat zou nou de beste manier zijn voor het training van je triceps ? ik heb veel filmpjes en oefening gezien en gevonden op het internet ik ben begonnen met tussen twee stoelen jezelf als het ware naar beneden zakken en omhoog tillen , dit doe ik al een paar weken met 3 x 15 keer tegenwoordig voel ik er niks van weeg zelf 71 kg , wat zou een erg effectieve manier zijn voor het trainen van je triceps en dan ook zow zodat je aan de pijn in je spieren kan voelen dat het werkt ? en dat je iets opbouwt
Zorg er voor dat je je gewicht goed naar achteren zet, ga bij het omlaag zakken dus niet je armen in de breedte gooien maar naar achter. En pak ze niet te breed maar straks langs je lichaam.
Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment