Originally posted by Sancho
View Post
beste manier van Triceps training
Collapse
X
-
-
Originally posted by terrorxp View Postdus na dippen nogmaals dippen ? zonder pauze poeh hey wat koste dat veel moeite 7 woordjes in 30 sec .
igg zoeits deed ik al , ik doel meer op wat zou zon effectief mogelijk tricep oefening zijn ....
op de grond liggen.. met lang stuk touw.. andere kant aan een vrachtauto,, en dan hard trekken..
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Ik zou eerst eens wat doen aan je manier van praten!
Elke tricep oefening is effectief als je hem goed uitvoert.
je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt.
En daarnaast.....geduld is een schone zaak bij fitness.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostIk zou eerst eens wat doen aan je manier van praten!
Elke tricep oefening is effectief als je hem goed uitvoert.
je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt.
En daarnaast.....geduld is een schone zaak bij fitness.
dat geduld een schone zaak is ben ik met je eens ...
Mijn vraag luidt tog wat is de meest effective manier van training van je tricep
als het goed gelezen heb zijn het een aantal , wat ook nu begrijp is dat tricep op verschillende delen getraind kan worden oftewel is tricep driedelige spier ??
'"je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt."
welk oefening doet wat dan ? als je heb over dippen ,seated extiction, lying tricep extiction,close grip bench press...
Status: Bulken
Comment
-
-
Ben zelf absoluut niet snel op mijn tenen getrapt.
Maar door wat tijd te besteden op deze site, kun je alle info krijgen.
Maar goed.
Zoals ik dus al zei, zorg dat je alle delen van de triceps traint en wel op een fatsoenlijke manier.
Denk dus niet hoe meer gewicht hoe beter.
Ergens op deze site staat een link naar een site met 600 oefeningen die je kunt zien door middel van een filmpje.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Comment
-
Originally posted by MikeJung View Postja inderdaad! alleen hopen dat ze die 92kg kan houden.. anders doe ik het wel even voor en mag ze bij mij op schootThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by martin27 View Postgoeie oefening is dat he MT
elke week deze oefening doen en je krijgt hele grote triceps
Zullen we samen volgende week die 10 tonner pakken.. misschien hebben we dan nog wel iemand nodig.. maar proberen we het eerst samen !!De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Doe small bankdrukken. Handen 30 a 40 cm uit elkaar. Daarna triceps push downs gevolgd door 3x max dippen. Dit werkt goed voor mezelf nu. Na 2 maanden verander je weer van oef of volgorde.
Succes.Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
Originally posted by terrorxp View PostYo fokes ,
Ik vroeg me af wat zou nou de beste manier zijn voor het training van je triceps ? ik heb veel filmpjes en oefening gezien en gevonden op het internet ik ben begonnen met tussen twee stoelen jezelf als het ware naar beneden zakken en omhoog tillen , dit doe ik al een paar weken met 3 x 15 keer tegenwoordig voel ik er niks van weeg zelf 71 kg , wat zou een erg effectieve manier zijn voor het trainen van je triceps en dan ook zow zodat je aan de pijn in je spieren kan voelen dat het werkt ? en dat je iets opbouwt
Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...23 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: