beste manier van Triceps training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sancho View Post
    @ MikeJung: Daar zou ik wel graag het gewicht zijn
    ja inderdaad! alleen hopen dat ze die 92kg kan houden.. anders doe ik het wel even voor en mag ze bij mij op schoot

Comment

Originally posted by terrorxp View Post
      oke dan (y)

dus na dippen nogmaals dippen ? zonder pauze poeh hey wat koste dat veel moeite 7 woordjes in 30 sec .

igg zoeits deed ik al , ik doel meer op wat zou zon effectief mogelijk tricep oefening zijn ....
      Status: Bulken

Comment

dus na dippen nogmaals dippen ? zonder pauze poeh hey wat koste dat veel moeite 7 woordjes in 30 sec .

igg zoeits deed ik al , ik doel meer op wat zou zon effectief mogelijk tricep oefening zijn ....

op de grond liggen.. met lang stuk touw.. andere kant aan een vrachtauto,, en dan hard trekken..
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Ik zou eerst eens wat doen aan je manier van praten!

Elke tricep oefening is effectief als je hem goed uitvoert.
          je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt.

En daarnaast.....geduld is een schone zaak bij fitness.
          I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
            Ik zou eerst eens wat doen aan je manier van praten!

Elke tricep oefening is effectief als je hem goed uitvoert.
            je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt.

En daarnaast.....geduld is een schone zaak bij fitness.
            dude ben hier met goede bedoelingen , als er al moeilijik gedaan wordt over het woord superset ..... dat teveel moeite kost om inkort te vertellen wat inhoudt 'ook al is dat mischien al honderd keer behandeld " vindt ik een vorm van mierenneuken .... no hard feelings schijnt dat mensen hier snel op hun tenen getrapt zijn

dat geduld een schone zaak is ben ik met je eens ...
            Mijn vraag luidt tog wat is de meest effective manier van training van je tricep

als het goed gelezen heb zijn het een aantal , wat ook nu begrijp is dat tricep op verschillende delen getraind kan worden oftewel is tricep driedelige spier ??

'"je moet ervoor zorgen dat je alle delen van de triceps goed aanpakt."

welk oefening doet wat dan ? als je heb over dippen ,seated extiction, lying tricep extiction,close grip bench press...

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              op de grond liggen.. met lang stuk touw.. andere kant aan een vrachtauto,, en dan hard trekken..
              goeie oefening is dat he MT

elke week deze oefening doen en je krijgt hele grote triceps
              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben zelf absoluut niet snel op mijn tenen getrapt.

Maar door wat tijd te besteden op deze site, kun je alle info krijgen.

Maar goed.

Zoals ik dus al zei, zorg dat je alle delen van de triceps traint en wel op een fatsoenlijke manier.
                Denk dus niet hoe meer gewicht hoe beter.

Ergens op deze site staat een link naar een site met 600 oefeningen die je kunt zien door middel van een filmpje.
                I'm in transformation mode!!!!

Comment

bespeur ik hier enige vorm van irritatie ? reageer dan niet
                  Komt in orde! Vraag me vaak af waarom ik tijd steekt in leasy asses zoals jij...
                  Last edited by Sancho; 20-02-2009, 16:37.
                  The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
                    ja inderdaad! alleen hopen dat ze die 92kg kan houden.. anders doe ik het wel even voor en mag ze bij mij op schoot
                    Aja natuurlijk... Als je samen traint moet zij het gewicht worden is ik dip
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                      goeie oefening is dat he MT

elke week deze oefening doen en je krijgt hele grote triceps

Zullen we samen volgende week die 10 tonner pakken.. misschien hebben we dan nog wel iemand nodig.. maar proberen we het eerst samen !!

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                        Zullen we samen volgende week die 10 tonner pakken.. misschien hebben we dan nog wel iemand nodig.. maar proberen we het eerst samen !!
                        Hoe oud ben je nou serieus ongelofelijk dit

Comment

Originally posted by henk33 View Post
                          Hoe oud ben je nou serieus ongelofelijk dit
                          Ben afgelopen dinsdag 25 geworden Henk33.. maaruh.. reageer je alleen om te zeuren? net zoals bij Nex?

Comment

Doe small bankdrukken. Handen 30 a 40 cm uit elkaar. Daarna triceps push downs gevolgd door 3x max dippen. Dit werkt goed voor mezelf nu. Na 2 maanden verander je weer van oef of volgorde.
                            Succes.
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Yo fokes ,

Ik vroeg me af wat zou nou de beste manier zijn voor het training van je triceps ? ik heb veel filmpjes en oefening gezien en gevonden op het internet ik ben begonnen met tussen twee stoelen jezelf als het ware naar beneden zakken en omhoog tillen , dit doe ik al een paar weken met 3 x 15 keer tegenwoordig voel ik er niks van weeg zelf 71 kg , wat zou een erg effectieve manier zijn voor het trainen van je triceps en dan ook zow zodat je aan de pijn in je spieren kan voelen dat het werkt ? en dat je iets opbouwt

Zorg er voor dat je je gewicht goed naar achteren zet, ga bij het omlaag zakken dus niet je armen in de breedte gooien maar naar achter. En pak ze niet te breed maar straks langs je lichaam.
                              Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Oke tof

Gaat deze twee manieren zker binnenkort proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X