Sorry, als je resultaten wilt zul je toch echt naar de gym moeten of meer dingen aanschaffen om thuis te trainen. Enige wat je met dat schema traint zijn je biceps en je schouders. Hoe breng jij studeren in verband met te weinig tijd hebben om fatsoenlijk te eten/trainen? Het is juist de tijd in je leven waar je het meest flexibel bent, dat je het niet wilt is iets anders, maar dan kan je net zo goed gaan punnicen ofzo.
Tips en trucs???
Collapse
X
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostDenk dat dat voor heel veel mensen niks is hoor. Volgens mij zijn er hier toch ook niet heel veel die aan IF doen?The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
IF is hier ook slechts voor een selecte elite. Moet wel zeggen dat de aanhang groeit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Heeeej Mensen,,,
Ik vind de reacties toch jammer ondanks dat ik heb verteld hoe het zit en ik het wil..... Ik sport 8 a 9 uur per week en dat vind ik voldoende.... Het is dus niet dat ik er geen tijd in wil steken zoals jullie beweren,,, (veel willen weinig moeite) Ik wil heemaal niet veel hoef niet te groeien en toch doe ik veel....
Ik denk dat ik dit maar gewoon ga vol houden geen shakes geen voedingsystemen want ik ben al redelijk tevreden met mijn lichaam door hard werken in de bakkerij en wat sporten...... Het lijkt alsof jullie alleen mensen willen helpen die er voor de volle 100% voor willen gaan om groot breed gespierd te wordenwat ik jammer vind.. Ik wilde alleen wat additionele informatie over eiwitten en tips maar ik krijg alleen echte bodybuild tips...... Ik wil zoals ik al zei alleen iets strakker.....
Verder heb ik andere prioriteiten en ambities waar ik aan moet werken en mijn tijd aan kwijt ben (school,poker, kung fu, muziek, vrouwen, sport, stappen)..... Ik zie zon eetregime niet zitten.....
Toch bedankt voor de moeite....
Laterssssss
Comment
-
Volgens mij heb je behoorlijk wat tips gekregen waar je zeker wat mee kan. Daarnaast is goede voeding gewoon erg belangrijk, ongeacht of je wil groeien of af wil vallen... Maar je begint zelf al met uitspraken als 'als ik dit volhoudt moet het wel gaan lukken'.. Ben je dan wel echt gemotiveerd überhaupt iets met de tips te doen? Ik bedoel, als je niet bereid bent dingen aan te passen (zoals het enigszins overkomt) om je doel te bereiken, waarom vraag je dan tips?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Als ik niet bereid was om dingen aan te passen was ik nooit op dit forum geweest.... Verder heb ik zeker tips gekregen maar het lijkt of ik in de 'extreme' hoek geduwd wordt terwijl ik vantevoren heb gezegd wat ik wel en niet wil en wat ik wel en niet wil investeren....
En zeker wil ik wel op mijn voeding letten maar dan heb ik het over simpele zaken.... Verder was ik meer geinteresseerd in manier van trainen en dat eiwitgebeuren...
Er hoeven niet veel veranderingen plaats te vinden en inderdaad als ik zo door sport moet hetgeen wat ik wil aardig goed komen....Omdat er niet veel verandering hoeft plaats te vinden in mijn lichaam wil ik mijn leven ook niet extreem veranderen,,, is niet zo raar toch???
Aangezien jullie hier allemaal veeeeeel weten hoopte ik toch wat kleine makkelijke dingen mee te krijgen.....
Ik zal alles nog een s goed nalezen maar ik wil gewoon niet meteen profi worden omdat ik andere dingen belangrijker vindt.....
Comment
-
Je wilt je lichaam veranderen.. Maar je wilt er niet meer voor sporten (wat inderdaad niet nodig is) en je wilt geen ander voedingregime aannemen? Wat denk je nou dat nodig is je lichaam te veranderen??
Bijna niemand op dit forum is prof, maar vele willen net zoals jou een goed lichaam die er van buiten en vanbinnen goed uitziet. En daarvoor moet je toch iets doen.
Persoonlijk heb ik inderdaad enkel zin om mensen te helpen die er 100% voor gaan, niet om prof te worden. Maar gewoon om hun doelen te bereiken.. Ik ben net zoals jou begonnen, van niks wetend... Sinds september heb ik hier meer over voeding en training geleerd dan in heel mn leven. Mijn doel is ook niet groot worden, maar ik wou wel iets aan mn lichaamsbouw doen en kracht winnen voor basketbal.
Kortom we verplichten niemand om prof te worden en we willen IEDEREEN helpen, maar ze moeten dan wel 100% achter hun doel staan en opofferingen maken.
Als je goed gaat eten, op de juiste momenten ga je er ZEKER baat bij hebben bij je andere sporten. Neem heb van me aan, ik spreek uit ondervindingThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Bedankt voor de positieve reactie......
Ik ben niet op zoek naar veel verandering aan mijn lichaam.. Hooguit iets... Daarom wil ik ook geen ingrijpende verandering in manier van leven.... Maar Pinada is mij momenteel aan het helpen met beantwoording van mijn vragen wat niet zo heel makkelijk is vanwege de lastige materie...(het lichaam..)
Ik wil er iets voor doen,,, ik doe er ook iets voor en wil met de manier waarop wel iets veranderen en mijn lichaam ook wel iets maar ik ben tevreden... (maar iets beter kan zeg maar)
Als ik niet veel wil veranderen fysiek is het toch niet raar dat ik ook in mijn leef eet sport gewoontes geen ingrijpende veranderingen wil.. Als ik dat wel heel graag zou willen had ik ook andere motivatie......
Greetz en een goed weekend
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostIk denk dat ik je niet begrijp... Wil je nu iets bereiken of niet? Je wilt wel "IETS" veranderen.
Wat in god's name versta jij onder iets?Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-