Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
beste o-eilering;hangt af van je aanleg,inzet en doorzet.Je vader kan ook nog wel even mee.Ben zelf 47, weeg 100 kg bij 8% vet en redelijk sterk.
Een paar voorbeelden: bank 160 kg
squat 230
deadlift 225
dumbbel curl 8 keer 32.5
neckpress 110
compleet natural,gebruik alleen cratine en proteine.
Fantastische genetische aanleg dus. Maar ben sowieso eens met GeneralIx dat je dan met AS ineens nog harder gaat. Maar daar gaat dit topic niet over. Dit topic gaat er dus over hoe ver je kunt komen als naturel. Op amateuristisch niveau erg ver. Op professioneel niveau niet. Helaas.
Ik wil niks gebruiken! Ik wil wel graag weten wat je zo'n beetje zou kunnen bereiken met 3 keer in de week trainen en gezond eten (alhoewel...eet best weinig...). Dan kan ik een doel voor ogen stellen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment