ouder worden en as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    ben het wle met maritn eens.. en snipke mooi stukje over de beginners die het advies in de wind slaan. ben toch wel benieuwd naar het feit wat je noemt dat na een keer anabolen je lul gaat haperen..
    bij te hoge doseringen kan het voorkomen

maar vast ook wel bij kleinere doseringen

zoals gezegt is vaker de 1 is er gevoeliger voor dan de ander

de 1 reageerd er goed op de ander krijgt dit en die weer dat

en ja daar kan je lul ook zoms bij zitten
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

maar kom op we hebben heir zat gebruikers die net begonnen zijn.. hapert jullie staafmixer al? of is hij nog steeds als jaap stam.. hij staat er als hij er moet staan. te pas en te onpas

Comment

maar kom op we hebben heir zat gebruikers die net begonnen zijn.. hapert jullie staafmixer al? of is hij nog steeds als jaap stam.. hij staat er als hij er moet staan. te pas en te onpas
        die van mij staad wat te vaak haha

haperen doet niet

stijgeren wel, vrouwtje word er wel eens sjaggie van

MAAR wat ik begrijp is dat het pas naar je kuur kan gebeuren

dat hij er mee ophoud, maar heb er volle vertrouwen in

dat hij naar mijn kuur het nog steeds doet

volgens mij heeft het te maken met je eigen test produktie

die kan verneukt zijn door die test die je hebt gebruikt etc

en kan dan niet meer eigen aanmaken

tenminste zoiets volgens mij, als niet helemaal klopt

dan hoor ik het wel mensen

Comment

ik wil over twee maanden beginnen met kuuren daarom stel ik zoveel vragen
          omdat straks mijn jongeheer het niet meer doet brrrrrrrrrr

snikpe zegt...........Dus gasten , als je begint te kuren vraag eens raad aan mensen met ervaring

mooie stuk geschreven snikpe

Comment

Originally posted by body23 View Post
            ik wil over twee maanden beginnen met kuuren daarom stel ik zoveel vragen
            omdat straks mijn jongeheer het niet meer doet brrrrrrrrrr

snikpe zegt...........Dus gasten , als je begint te kuren vraag eens raad aan mensen met ervaring

mooie stuk geschreven snikpe

voor de zomer ben je dan wel wat te laat hoor... maar volg het topic en je komt er denk ik wel achter...

@martin jah zoiets had ik ook gehoord maar ben er nog niet zo op ingegaan. ga der vanuit dat hij het gewoon blijft doen. maar toch als iemand zo eerlijk wilt zijn als hij het niet meer doet een pm mag ook

Comment

Originally posted by snipke View Post

Ik vraag me dikwijls af hoe die profs dat dan doen, elke kerel hier die as neemt zal ook niet durven toegeven dat zijn lul niet meer werkt, want oei dan ben je geen man meer. Maar ik heb het voorgehad en dan denk je toch van shit is dit het allemaal waard geweest, maar ik heb al 5 kids dus ik moet er niet mee inzitten,
              als je dit nou eens leest body23 kan je hier wel je verhaal uit halen tog

Comment

Natuurlijk werkt je lul, staafmixer of hoe jullie het ook noemen wel nog na 1 kuur of na meerdere kuren.

Ik ben 40 jaar gasten en jullie 18-20 of ergens in de 20, ik wou maar bedoelen dat je lichaam meer en meer tijd nodig heeft om te herstellen na een kuur, de eerste kuurtje gaat dat vlot, je slikt een potje nolva leeg en hopla hij werkt terug naar behoren. Echter als je ouder wordt gaat je systeem meer en meer tijd nodig hebben om te herstellen en dan kan het al eens gebeuren dat hij even niet werkt en dat je vrouwtje denkt dat je elders gaat omdat je thuis de moeite niet meer doet.

En nee ik heb geen spijt dat ik gekuurd heb, ik doe het nog steeds, of beter gezegd ik ga er terug mee beginnen, maar dan wel lichte kuurtjes, zoals met primo of anavar.

Die prof gasten die serieuse kuren doen, hoe zou die hun spel nog werken, maar het is zoals ik al heb gezegd, de meeste willen dat niet toegeven. Heb al artikels gelezen van gasten die model waren en enkel op de covers stonden van één of ander fitness/bb bladje en die ook serieus kuurde maar die gast vertelde toch ook eerlijk dat ze aan hun nieuwe vriendin moesten zeggen dat door de as hun spel niet meer werkte.

Grtz
                stil growing

Comment

ah oke gelukkig (A),, maar dat is wel serieuze shit dan... ook niet meer met erectie pillen oid of is alleen hun eigen zaad productie helemaal plat gelegd voor de rest van hun life.

maar mooi punt dat je aangeeft dat hoe ouder je word je herstel tijd toeneemt. veel willen dat denk ik nog wel vergeten. dat gedoe met je vrouw lijkt me zeer klote als je dat ervaart. maar liefde overwint alles zeggen ze wel is.. en hoop ik dan maar

Comment

ah oke gelukkig (A),, maar dat is wel serieuze shit dan... ook niet meer met erectie pillen oid of is alleen hun eigen zaad productie helemaal plat gelegd voor de rest van hun life.

maar mooi punt dat je aangeeft dat hoe ouder je word je herstel tijd toeneemt. veel willen dat denk ik nog wel vergeten. dat gedoe met je vrouw lijkt me zeer klote als je dat ervaart. maar liefde overwint alles zeggen ze wel is.. en hoop ik dan maar
                    Je wilt wel erg graag weten wie zijn lul hier niet meer werkt.

Comment

Heb er ook last van.. zal maar niet de diep in details gaan.
                      Voor de duidelijkheid, hij doet het goed, perfect zelfs, alleen heb ik een tijd gehad wat niet zo lang geleden is wanneer hij toch raar deed, mijn beste vriend heb ik het over. Op het moment geef ik hem gewoon een hand wanneer ik wakker word of voordat ik ga slapen, geen probleem.
                      Last edited by Nex-; 04-05-2009, 01:33.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Je wilt wel erg graag weten wie zijn lul hier niet meer werkt.

nee hoor van mij apart post iedereen anoniem.. ben gewoon benieuwd wat het kkuren nou met je jongeheer doet.. dat is het enige wat mij in de weg zou kunnen staan

Comment

Ik word brood geil. Maar je gooi je test plat tijdens een kuur zodat je nietmeer zo geil word
                          als tijdens of voord e kuurt. Echter trekt dit weer bij na enele weken. Verder is het zo hou ouder
                          jij word hoe minder eigen test er word geproduceerd. Als je dan een kuur pakt duurt het dus ook langer
                          om weer op het oude pijl te zijn logies omdat je minder test aan maakt als voor je 35e om maar
                          een getal te noemen.

Comment

Begint al op je 25e dat je minder test aan gaat maken. Tot je 25e blijft je test aanmaak stijgen en tot daar neemt ie weer af. Gelukkig schijnt het wel zo te zijn dat je daar nog niet al te veel van merkt.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Mooi verhaal Snip

Zijn maar weinig mensen die de negatieve kanten van hun kuur vertellen.

Iedereen hoor ja altijd alleen maar over de mooie gains enz maar nooit over de zware dip en de grote terugval na de kuur.
                              Who's the Chef

Comment

Goed stuk snipke. idd duurt het herstel langer als je ouder bent. Ik weet er alles van. Ik heb ooit eens een topic daarvan gemaakt.
                                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X