Spierpijn, en niet zon beetje ook

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ga dan zo diep dat je glycogeen voorraden opraken en dat je duizelig en beetje misselijk wordt. Geeft ook (ongemakkelijke) voldoening en je weet dat je alles er uit gehaald heb wat er in zit.

Een pomp is leuk, maar voegt weinig toe.

Spierpijn is gewenning omdat je de spier even totaal anders aanpakt. Toen ik na een tijdje weer Clean & PRess deed met rug oefeningen er na...heb 2 weken lang spierpijn gehad. Maar qua massa/kracht weinig verbetering gehad. Met spierpijn weet je wel dat je met de juiste oefening/uitvoering de spieren goed pakt anders zouden ze geen pijn doen hehe.

Comment

Wat heb je nou eigenlijk fout gedaan??
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
        Wat heb je nou eigenlijk fout gedaan??
        Zware beentraining (leggpress 1,5x normaal, squat zwaarder, ect). Vervolgens de hele dag slecht (of beter gezegd amper) eten. Vriendin meehelpen met verhuizen. En vervolgens stappen tot een uur of zes, en daarbij drinken.. wat ik zelden doe. Dat werkt niet he

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Zware beentraining (leggpress 1,5x normaal, squat zwaarder, ect). Vervolgens de hele dag slecht (of beter gezegd amper) eten. Vriendin meehelpen met verhuizen. En vervolgens stappen tot een uur of zes, en daarbij drinken.. wat ik zelden doe. Dat werkt niet he
          tja..dat is vragen om ellende...
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            tja..dat is vragen om ellende...
            Ik noem mezelf niet zomaar dom :P

Comment

Spierpijn

Ik heb ook vaak last van spierpijn. Wat ik vaak gebruik is Tiger Balm. Ik gebruik dit dan ook vóór het sporten in combinatie met een warming-up. Misschien helpt dit bij jou ook?

Comment

Spierpijn

Ik heb ook vaak last van spierpijn. Wat ik vaak gebruik is Tiger Balm. Ik gebruik dit dan ook vóór het sporten in combinatie met een warming-up. Misschien helpt dit bij jou ook?

Comment

misschien volgende keer kijken naar datum voor je gaat posten
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

over mosterd na de maaltijd gesproken....

Bovendien, Tijger Balsem als warming up gebruiken??? WTF?
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Mandyschilder30 View Post
                      Je hebt een bump van 2 jaar, én een waardeloze tip?

Heb nooit meer last van erge spierpijn, hoe diep ik ook ga.

Comment

Eens met dat bump gedeelte! Niet met dat spierpijn gedeelte, het maakt niet uit wat ik voor borst doe, de volgende dag heb ik altijd moeilijk harde spierpijn.
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Hoe kun je het oneens zijn met wat Patricia zegt? Ze zegt dat ze zelf nooit meer last heeft van erge spierpijn, hoe kun je het daar oneens mee zijn?
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Mandyschilder30 View Post

Die rommel doet niks voor je spieren. Werkt alleen oppervlakkig, het inmasseren zou eventueel wat kunnen doen, maar het spul zelf doet niks.

Als er al een spul is dat je opsmeert en in je spieren zou trekken dan duurt dat behoorlijk lang en heb je aardig wat smeersel voor nodig.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Hoe kun je het oneens zijn met wat Patricia zegt? Ze zegt dat ze zelf nooit meer last heeft van erge spierpijn, hoe kun je het daar oneens mee zijn?
                              Hier ben ik het wel mee eens haha! Verkeerd verwoord inderdaad. Voor mij geld dat ik altijd spierpijn in me borst heb, ook al doe ik 4 setjes push-ups. Zo beter?
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

kom dan maar eens met mij mee
                                Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X