Water drinken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    hier

edit: no prob
    thnx
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

wat ik zelf trouwens heb gedaan is een anderhalve liter fles van spa gekocht, een dop erop geschroef met zo'n drinktuit en drinken maar
      9 vd 10 keer gaat 1,5 liter nog op ook.
      Met KT vaker dan met cardio omdat k dan geen tijd heb om te drinken en normaal te ademen
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Dat kan ook is zeker een idee. Cardio is zo moeilijk drinken als je aan het rennen bent. tenminste dat heb ik dus. lijkt me ook wel vrij logisch. Blijkbaar toch een redelijk boeiend onderwerp voor veel mensen

Comment

Dan nog iets. Zal ik al met whey beginnen voordat ik met een goed voedingsschema begin? Want ik weet niet wannneer ik begin met een schema maken. En werkt het wel als ik die whey alleen pak?

Comment

Whey is enkel nuttig als je schema in orde is, anders zijn het gewoon wreed dure eiwitten
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

oke, dus beter eerst mijn schema maken. omdat maat van mij 2 maanden geleden is begonnen met fitnessen en bijna meteen met whey en wreed is gegroeid en is redelijk ecto tegenover mij.

Comment

whey heeft NIKS te maken met groeien
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Maar dan ook ècht geen fuck.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je spieren herstellen sneller als je extra eiwitten binnenkrijgt. Dus zouden ze toch beter moeten groeien. Dat heb ik dus blijkbaar helemaal niet gesnapt van de stickies enzo
                    sorry dom van me ga ze nog eens lezen heb ze uitgeprint liggen dusja.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                      whey heeft NIKS te maken met groeien

Waarom neem je dan whey? Om te krimpen?

Comment

Wat betreft het water drinken.
                        Je kunt maar zoveel water naar binnen gooien, als je lichaam kan verweken. Als je teveel zuipt binnen korte tijd resulteerd dit in een stop & go richting toilet.
                        1,5/2 liter verdelen over de gehele dag is prima.
                        Doe je meer dan een uur cardio, is de behoefte (dorst) vanzelf meer.
                        Zou niet over de 2 liter gaan,,,,das overkill..
                        Just my 2 cents

Comment

Originally posted by laurann View Post
                          oke, dus beter eerst mijn schema maken. omdat maat van mij 2 maanden geleden is begonnen met fitnessen en bijna meteen met whey en wreed is gegroeid en is redelijk ecto tegenover mij.
                          Ligt niet aan de whey. Die maat van jou was toevallig geen ecto, maar gewoon te dun door slechte voeding waarschijnlijk.
                          Komt veel vaker voor dat mensen zich vergissen in hun lichaamsbouw.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                            Ligt niet aan de whey. Die maat van jou was toevallig geen ecto, maar gewoon te dun door slechte voeding waarschijnlijk.
                            Komt veel vaker voor dat mensen zich vergissen in hun lichaamsbouw.
                            Hij is heel lang, met niet al te brede schouders. Wel heel dun moet ik zeggen. Kan ook komen door zijn voeding ik weet het niet. Toch weer wat geleerd :P Kga over een tijdje een keer met hem fitnessen. Zullen we eens zien wat hij er van maakt :P.

Comment

Trouwens, Ik las het toch goed in de sticky dat eiwitten spieren opbouwen.

Eiwit (=eiw of ew)
                              Eiwitten zijn belangrijk om spieren te onderhouden/opbouwen

Maar nou weet ik nog niet waar het dan wel voor is als jullie zeggen dat het niet voor de groei is.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                                Trouwens, Ik las het toch goed in de sticky dat eiwitten spieren opbouwen.

Eiwit (=eiw of ew)
                                Eiwitten zijn belangrijk om spieren te onderhouden/opbouwen

Maar nou weet ik nog niet waar het dan wel voor is als jullie zeggen dat het niet voor de groei is.
                                Je moet het niet zo letterllijk nemen ze bedoelen dat je van alleen eiwitten eten/drinken je spieren niet groeien dat doen ze door de combinatie eten/trainen/rusten.

wat betreft het water drinken heb laatst een eindscriptie van iemand op het internet gevonden dat aantoont dat 2 liter bs is, 2 liter is in het leven gebracht door SPA, je lichaam heeft idd ongeveer 2 liter per dag nodig echter zit er in bv groente fruit etc. ook water en als je lucht in ademt zit daar ook waterstof in , net zoals je water in koffie en thee niet zou mogen meetellen water is water.
                                Kan het stuk nu uiteraard niet vinden maar als ik het heb post ik het wel er zijn trouwens meer mensen/onderzoeken die die 2 liter niet zo serieus nemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X