Originally posted by Shredmaster
View Post
Water drinken
Collapse
X
-
wat ik zelf trouwens heb gedaan is een anderhalve liter fles van spa gekocht, een dop erop geschroef met zo'n drinktuit en drinken maar
9 vd 10 keer gaat 1,5 liter nog op ook.
Met KT vaker dan met cardio omdat k dan geen tijd heb om te drinken en normaal te ademenBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Dat kan ook is zeker een idee. Cardio is zo moeilijk drinken als je aan het rennen bent. tenminste dat heb ik dus. lijkt me ook wel vrij logisch. Blijkbaar toch een redelijk boeiend onderwerp voor veel mensenEr zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Je spieren herstellen sneller als je extra eiwitten binnenkrijgt. Dus zouden ze toch beter moeten groeien. Dat heb ik dus blijkbaar helemaal niet gesnapt van de stickies enzo
sorry dom van me ga ze nog eens lezen heb ze uitgeprint liggen dusja.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Wat betreft het water drinken.
Je kunt maar zoveel water naar binnen gooien, als je lichaam kan verweken. Als je teveel zuipt binnen korte tijd resulteerd dit in een stop & go richting toilet.
1,5/2 liter verdelen over de gehele dag is prima.
Doe je meer dan een uur cardio, is de behoefte (dorst) vanzelf meer.
Zou niet over de 2 liter gaan,,,,das overkill..
Just my 2 cents
Comment
-
Originally posted by laurann View Postoke, dus beter eerst mijn schema maken. omdat maat van mij 2 maanden geleden is begonnen met fitnessen en bijna meteen met whey en wreed is gegroeid en is redelijk ecto tegenover mij.
Komt veel vaker voor dat mensen zich vergissen in hun lichaamsbouw.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostLigt niet aan de whey. Die maat van jou was toevallig geen ecto, maar gewoon te dun door slechte voeding waarschijnlijk.
Komt veel vaker voor dat mensen zich vergissen in hun lichaamsbouw.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Trouwens, Ik las het toch goed in de sticky dat eiwitten spieren opbouwen.
Eiwit (=eiw of ew)
Eiwitten zijn belangrijk om spieren te onderhouden/opbouwen
Maar nou weet ik nog niet waar het dan wel voor is als jullie zeggen dat het niet voor de groei is.Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by laurann View PostTrouwens, Ik las het toch goed in de sticky dat eiwitten spieren opbouwen.
Eiwit (=eiw of ew)
Eiwitten zijn belangrijk om spieren te onderhouden/opbouwen
Maar nou weet ik nog niet waar het dan wel voor is als jullie zeggen dat het niet voor de groei is.
wat betreft het water drinken heb laatst een eindscriptie van iemand op het internet gevonden dat aantoont dat 2 liter bs is, 2 liter is in het leven gebracht door SPA, je lichaam heeft idd ongeveer 2 liter per dag nodig echter zit er in bv groente fruit etc. ook water en als je lucht in ademt zit daar ook waterstof in , net zoals je water in koffie en thee niet zou mogen meetellen water is water.
Kan het stuk nu uiteraard niet vinden maar als ik het heb post ik het wel er zijn trouwens meer mensen/onderzoeken die die 2 liter niet zo serieus nemen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...16 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: