Beperkingen als builder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Noujah als dat het enige is toch....

Ik heb liever een gespierd lichaam dan een lenig lichaam

Comment

Originally posted by taxation View Post
      Het is maar waar je je bezig mee (wil) houden Als je blijft stretchen zal het verlies aan lenigheid beperkt blijven.
      Niks mis met een beetje hangen in en trekken aan een paal

Maar stretchen kan daar dus echt niet op tegen op... Toch maar eens een paal gaan installeren hier...
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Stretchen kan daar wel degelijk tegenop/zelfs lenigheid bevorderen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Stretchen kan daar wel degelijk tegenop/zelfs lenigheid bevorderen.
          Ik beweer ook nergens dat stretchen lenigheid niet kan bevorderen. Ik zeg alleen dat het paalgedoe daar veel beter voor werkte dan stretchen. Of in ieder geval, dat is mijn ervaring.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dan stretch je niet hard genoeg.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Dan stretch je niet hard genoeg.

Zou je best eens gelijk in kunnen hebben . Ik vind stretchen gewoon kut, doe het wel braaf, maar ben daarin toch minder een bitch voor mezelf dan met andere dingen

Comment

een paal aan trekken
                geen idee hoe je een paal kan aantrekken maargoed.

lenigheid word echt minder was vroeger al een hark en nu word dat alleen maar erger.

Met de kleding begin ik het nu ook te krijgen dat S niet meer pas om de borst maar wel bij de buik nog goed zit, vraag me af of hier geen vraag naar is een bodybuildings winkel waar je gewoon echt alles kan kopen met kleding,whey en andere sups+stuff (vooral de kleding)
                want ook zo'n man in de sportschool bij ons heeft grote borsten en is gespierd maar dan hangt het ook zo lelijk bij zijn buik, omdat hij xl draagt terwijl zijn buik niet dik is.
                Calisthenics / Street workout

Comment

Tis jammer dat we in NL geen shops hebben zoals in USA, om maar voorbeeld te noemen die Abercrombie&Fitch zaken, hebben alleen kleine maten voor chicks (omdat ze geen dikke chicks in hun zaak willen hebben) en alle shirts voor gasten zijn tight bij middel en breder bij chest/rug/schouders, en dan komen ze tot net boven je biceps. Echt perfecte shirts dat, heeft een naam maar kan ik even niet opkomen.
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Beperkingen:

x Je kunt je elleboog op een gegeven moment niet meer kussen

.
                    Dat heb ik echt nooit gekund. Net geprobeerd,..maar ik zag er uit als een stijve hond die zn ballen probeert te likken.
                    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Dat heb ik echt nooit gekund. Net geprobeerd,..maar ik zag er uit als een stijve hond die zn ballen probeert te likken.
                      Ken je daar een foto van maken lijkt me wel lachen om dat te zien moet ik zeggen

Ontopic: ik draag nu al XL shirts omdat de rest niet om mijn schouders passen. Maar je doet het ergens voor he. Dus nog niet zo'n probleem
                      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                        LOL. Kun je dat dan echt niet
                        Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

LOL. Kun je dat dan echt niet
                          nee ik kom echt zo'n 10-15cm tekort :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X