Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jawel, maar als ik het goed heb, wordt er in dit onderzoek niet verwezen naar het testosteron, maar naar een bovengemiddeld gespierd lijf....ik neem aan dat mensen die van nature een laag testosteron level hebben, toch een bovengemiddeld gespierd lichaam kunnen bewerkstelligen of niet?
Veel lastiger. En als we er even van uit gaan dat de mensen met een bovengemiddeld testosteron eerder in de gym zullen zitten, en hierdoor ook sneller kwalificeren, is die correlatie uitstekend uit te leggen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
jahwol iets met th1 en th2 testosteron verschuift meer naar th2 wat zou kunnen verklaren dat we iets vatbaarder zijn voor ziektes
Ontopic.. Ik spreek uit EIGEN ervaring dat ik door fitness zelfs minder vaak ziek ben dan 2 jaar geleden.. mijn vet % is dan wel ruim verdubbeld naar 11% maar ook ruim 15 kilo aangekomen
Ontopic.. Ik spreek uit EIGEN ervaring dat ik door fitness zelfs minder vaak ziek ben dan 2 jaar geleden.. mijn vet % is dan wel ruim verdubbeld naar 11% maar ook ruim 15 kilo aangekomen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment