Gespierde mannen hebben zwakker immuunsysteem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Damn, leest niemand dan mijn uitgebreide uitleg.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

jawel, maar als ik het goed heb, wordt er in dit onderzoek niet verwezen naar het testosteron, maar naar een bovengemiddeld gespierd lijf....ik neem aan dat mensen die van nature een laag testosteron level hebben, toch een bovengemiddeld gespierd lichaam kunnen bewerkstelligen of niet?

Comment

Veel lastiger. En als we er even van uit gaan dat de mensen met een bovengemiddeld testosteron eerder in de gym zullen zitten, en hierdoor ook sneller kwalificeren, is die correlatie uitstekend uit te leggen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Damn, leest niemand dan mijn uitgebreide uitleg.
          jahwol iets met th1 en th2 testosteron verschuift meer naar th2 wat zou kunnen verklaren dat we iets vatbaarder zijn voor ziektes

Ontopic.. Ik spreek uit EIGEN ervaring dat ik door fitness zelfs minder vaak ziek ben dan 2 jaar geleden.. mijn vet % is dan wel ruim verdubbeld naar 11% maar ook ruim 15 kilo aangekomen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            Ontopic.. Ik spreek uit EIGEN ervaring dat ik door fitness zelfs minder vaak ziek ben dan 2 jaar geleden.. mijn vet % is dan wel ruim verdubbeld naar 11% maar ook ruim 15 kilo aangekomen
            Zie mijn eenvoudige verklaring tov het buikvet .
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X