af vallen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en lijkt het er zo wat? ov moed ik er nog wat aan veranderen dit kreeg ik van me sprotschool mee.
    ik hoor het wel

Comment

Ik zou even naar de stickies kijken, ten eerste denk ik dat full body beter past bij je doel en ten tweede denk ik dat als je besluit te splitten, dat schema niet echt optimaal is.

Mvg

Comment

Originally posted by erikv View Post
        ow jawel, maar dan ben je ergens april vorig jaar wat minder online geweest ofzo, anders had je em wel gesnapt
        Dat zou idd goed kunnen dan ja.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

hey er wert mij ver telt dat panekoeken goed voor je zijn als je wild gaan trainen is dat ook zo ?
          en hoe sit het dan met kaas panekoekken?
          gr thijs

Comment

owja en ik gaa naar een fulbody schema vragen nog maals bij de sport school

Comment

Pak gewoon het fb uit de stickies. En pannenkoeken zijn leuk rondom de training, maar verder niet. En ik zou daar dan geen kaas in keilen.

Als je een betere pannenkoek wilt, moet je het recept van DSO eens opsnorren, daarbij gebruik je alleen melk, havermout en eieren. En een snufje zout dan. Die zijn wel puik, maar liggen zwaar op de maag.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Pak gewoon het fb uit de stickies. En pannenkoeken zijn leuk rondom de training, maar verder niet. En ik zou daar dan geen kaas in keilen.

Als je een betere pannenkoek wilt, moet je het recept van DSO eens opsnorren, daarbij gebruik je alleen melk, havermout en eieren. En een snufje zout dan. Die zijn wel puik, maar liggen zwaar op de maag.
                oke topie van mag gaa ik even op sporen van mij mag er hier een slotje op gr thijs iedreen be dankt

Comment

Op verzoek.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X