Mijn Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en al besloten wat te kopen, jammer dat je geen powerrack kunt plaatsen want ze zijn zalig

is idd een laag plafond, sowieso kun je niet mp of je moet op je knieen gaan zitten

alvast succes met je bouw
    No means Try Again

Comment

Waarom op je knieen MP? Je kan ook gewoon op een bankje zitten en pressen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        klopt kun je idd, maar bij mij gaat da moeilijk, doet op één of andere manier pijn aan men rug

kzie je toch niet direct zo handig clean-press gaan uitvoeren op een bankje

het is geen voordeel dat laag plafond maar het kan iemand er zeker niet van weerhouden zen ding te doen
        No means Try Again

Comment

Originally posted by Revius View Post
          Je hebt ze zelfs tot 60kg, alleen die worden nog wel wat prijziger...
          wat kosten die dan niet ??
          No means Try Again

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Kan ook idd maar ik wil hem ook staand kunnen doen. Nog niks gekocht nee zover ben ik nog niet. I let you know.

Wat betreft die dumbells: 40kg lijkt misschien wel al best zwaar maar als je bijv. db row wilt doen ofzo heb je die toch echt wel al gauw nodig.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Aangeboden » Halterset Bowflex select tech dumbells BF 1090
              Prijs » € 569
              Zoekertjesnummer » 15017374

Beschrijving »

Halterset Bowflex select tech dumbells BF 1090
              krachtige resultaten met één draai aan de knop.
              eén van de meest innovatieve doorbraken voor thuisfitness.

u zult verbaasd zijn van de mogelijkheden. doordat ze 17 gewichtsets in één combineren, vormen de bowflex® selecttech™ bf 1090k halters een verbazingwekkende, nieuwe krachtoplossing, die fantastische resultaten geeft en spaart op uw oefenruimte.

heel simpel. met één draai aan de knop kunt u de weerstand automatisch veranderen van 5 kg tot niet minder dan 40,8 kg.
              gewichts-mogelijkheden voor elke halter: 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 37, 40.8

adviesverkoopprijs 669 euro
              fitenfun promoprijs 569 euro

Zoals ik al zij DUUR...

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Je hebt ze zelfs tot 60kg, alleen die worden nog wel wat prijziger...

60kg zijn er niet ckeck de site van bowflex...

Comment

Zal t zelf maar zeggen.

Comment

Kroon Dumbbell-bar
                    70 euro voor een set DB halters die belastbaar zijn tot 80kg

Krachtapparatuur - Kroon Iron Olympische Gewichtschijven 51mm -- Helisports
                    Gewichten 1,50 per kg maakt 120euro voor 80kg en 240euro voor beiden DB's max beladen.
                    +deze schijven zijn bruikbaar voor barbel oefeningen as well
                    +halters wegen 5,5kg dus totaal gewicht zal 85,5kg zijn :O

totaal 310euro voor alles.
                    Vergeleken met dat "ding" van paar 100 euro lijkt de keus me duidelijk.

Is 310 alsnog te duur begin met minder gewicht en breid het uit in de loop der tijd.
                    Last edited by Falstyr; 24-06-2009, 17:16.

Comment

Ja ja Falstyr jij heb twee brokken pure chocolade verdiend.

Maare Jordy hoe staat het met je homegym?

Comment

Ben afgelopen vrijdag langs de gamma en leen bakker geweest om 'inspiratie' op te doen. Kwam wel wat leuks tegen. Ze hadden bij de gamma ideale vloermatten keihard en behoorlijk dik maar ook ongelooflijk dik, dat is het dus niet geworden.

Kwam verderop ook rubber tegen met van die gaten erin stuk goedkoper en zeker ook gewoon ideaal. Denk dat ik daar dus een rol van ga halen kan je ook gewoon tapijt overheen leggen enzo zodat je toch nog een leuke vloer kan neerleggen als je wil, zie je ook die gaten niet.

Verder een klein soort van kastje meegenomen (geen idee hoe dat heet) om al het gereedschap in te stouwen zodat die huge kast eindelijk een keer weg kan. Verder is het eigenlijk nog niet echt opgeschoten. 'T probleem is dus dat ik ook met me pa zit en die wil niet altijd meewerken. Hij moet namelijk kijken wat ie nog wil bewaren aan gereedschap enzo want als het aan mij lag flikkerde ik het allemaal weg. Dan moet de overige troep weg of opgehaalt worden en kan ik pas serieus beginnen. Is nog een kwestie van tijd dus.

Comment

Een vriendin van mij werkt bij een fabriek die spiegels maken. er is daar veel afval. Vaak kan je daar dus gratis spiegels halen. Je kan wel geen formaat doorgeven en bent tuurlijk afhankelijk wat er ligt
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Welke fabriek is dat dan? En wat moet ik me daar bij voorstellen, kan je daar zo binnen lopen en zeggen he, heb je nog een spiegel voor me liggen of hoe zit dat precies?

Comment

update??

Comment

Sorry, maar voorlopig komt er niets van terecht kerel. Zou het zelf ook wel willen maar helaas. De bedoeling is dat ik dit samen met m'n pa doe, maar ik weet niet of je m'n laatste berichten van m'n log gelezen hebt? Daarin staat namelijk dat de broer van m'n vader, mijn oom dus overleden is. Daardoor heeft m'n pa op dit moment geen tijd om mij te helpen met m'n homegym. Zal dus nog ff moeten wachten eer we er serieus aan bezig gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X