Mijn Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    En die DB's werken goed genoeg. Alleen bij OH Tricep Extention en hammer curl etc moet je die dingen goed aandraaien anders vallen de schijven er af. En DB Curls kun je maar beter vergeten vanwege de uiteinden en gewoon met de barbel doen. Een preacher curl kun je wel gewoon doen omdat dan de uiteinden niet tegen je benen komen.
    Ik ga dan gewoon voor deze db's.
    Maar dan heb ik nog steeds een vraag over een bankje.

Welke zal ik kiezen.

Ik zat nu aan deze te denken.
    Marcy SB-681 Halterbank

Deze is een stuk duurder.
    BodyCraft F602 Deluxe Halterbank
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik heb die van Marcy en geen problemen mee gehad dusver. Zou wel kijken bij fitness-seller voor een marcy bankje met leg extention uitbreidingsmogelijkheden. Die uitbreidingen hoef je nu niet meteen te halen, maar is wel lekker voor toekomst. Trust me... Alleen squaten en verder geen quad iso's gaat op den duur toch vervelen hoor.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Ik heb die van Marcy en geen problemen mee gehad dusver. Zou wel kijken bij fitness-seller voor een marcy bankje met leg extention uitbreidingsmogelijkheden. Die uitbreidingen hoef je nu niet meteen te halen, maar is wel lekker voor toekomst. Trust me... Alleen squaten en verder geen quad iso's gaat op den duur toch vervelen hoor.
        alleen vervelen?? of raken quadriceps de beweging gewoon waardoor je minder snel vooruit geraakt dan dat je verschillende oefeningen doet?
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
          alleen vervelen?? of raken quadriceps de beweging gewoon waardoor je minder snel vooruit geraakt dan dat je verschillende oefeningen doet?
          dan zou je altijd nog andere varianten van de squad kunnen doen maar leg ext is een mooie aanvulling,.

Comment

• Ja mensen. Het heeft lang geduurd, maar eindelijk is de eerste stap gezet.
            Mijn powerrack staat nu lekker in de schuur en er is al met plezier gebruik van gemaakt. Echt een vet ding man, ben er super blij mee.

Hier uiteraard wat pics.

De volgende stap is een lat pully met zowel high als low pulley die over zo'n 2 maanden ga bestellen.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• zozo wat doe jij met 220kg aan de bar

ziet er netjes uit trouwens
              Groeten

Comment

• Haha was gewoon voor de foto man. Ziet er nu eenmaal leuker uit met schijven er op. Maar waar zie jij 220 kg? Bar is ~20, rood = 20, geel = 15, groen = 10

Comment

• oh rood is meestal 25
                  Groeten

Comment

• Ziet er netjes uit .
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      oh rood is meestal 25
                      Bij mij niet :P

Comment

• Dom dom dom, olympische kleuren -> rood = 25, blauw = 20
                        Groeten

Comment

• ziet er goed uit man!

dipbars hebbe hebbe hebbe!
                          Mind is everything.

Comment

• Netjes kerel. Jij gaat een hoop centjes besparen straks want naar de sportschool hoef je niet meer.
                            Een heel erg nuttige investering die je nu doet.
                            Klasse.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              Dom dom dom, olympische kleuren -> rood = 25, blauw = 20
                              Dat zal me aan m'n reet roesten. Ik vond rood een vette kleur voor die 20 kg schijven.

Originally posted by resike View Post
                              ziet er goed uit man!
                              dipbars hebbe hebbe hebbe!
                              Thanks. Dipbars zijn chill inderdaad. Voordeel van zo'n rack ook is dat je vangers, houders, dipbars op meerdere manieren kan bevestigen.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Netjes kerel. Jij gaat een hoop centjes besparen straks want naar de sportschool hoef je niet meer.
                              Een heel erg nuttige investering die je nu doet.
                              Klasse.
                              Voorlopig nog wel naar de sportschool totdat het allemaal ver genoeg af is. M'n abo loopt nog een jaar door dus hoop tegen die tijd toch wel ongeveer klaar te zijn. Maar goed, ik heb opzich geen haast. Geduld is een schone zaak. Ik ga voor kwaliteit in elk geval.

Comment

• Bump! Ben benieuwd hoe het er nu voorstaat!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X