Mijn Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er is niet zoveel veranderd. Heb alleen nog wat gesleuteld aan de 'muziek installatie' en verder de boel versierd door wat posters op te hangen. Voor de rest is er niets gebeurd. Bedoeling was dat die lat pulley er tegen nu in elk geval wel zou staan, maar ben al een tijdje zo blut als dat je maar zijn kan. Moet dus eerst nog ff sparen. Eerst die pulley, dan zie ik wel weer verder. Volgende stap word dan waarschijnlijk spiegels, extra schijven en plate-trees.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Hey jordy aan welke latpulley was jij aan het denken?
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Deze: (zie link)

Barbarian Lat Tower – Stackweight BB-9080 - Fitness Seller

Waarom?

Voordelen: Groot gewichtsstack tot 140 kg, dus dan kan ik er voorlopig nog even mee door. Geen katroleffect enzo. Plus het is een combo waardoor ik niet alleen beperkt ben tot lat pulldown, maar ook triceps oefeningen kan doen en seated rows. Daarnaast is het een van de weinige fatsoenlijke lat pulleys met daadwerkelijk een weightstack. Al die andere zijn met uiteinden waar je schijven aan moet hangen, maar dat vind ik niks. Bijna allemaal 30 mm. Hang er 2 grote schijven aan en hij zit vol. Kun je misschien zelf gaan klussen er aan maar dat zie ik ook niet zo zitten.

Nadeel: Hij is ongelooflijk prijzig. (vandaar dat ik zei sparen:P) 2x zo duur als de meesten. Maar goed, ik ga voor kwaliteit en iets wat lang mee gaat.

Zat bij aanschaf van m'n powerrack nog te kijken om voor de uitbreiding van de lat pulley te kiezen, maar die moet je dan aan de wand bevestigen en is wederom met schijfopname. Doe mij maar gewoon een gewichtsmagazijn.

Heb jij nu ook een pulley staan dan in je homegym? Of ben je er ook naar aan het kijken?

Comment

• Ik ben inderdaad ook naar een pulley aan het kijken.
          Maar op DBB zit een kerel en die maakt ook vanalles.
          Ik heb daar mijn power rack van een geweldig ding.
          een tijd geleden heeft hij ook een high/low pulley gemaakt.
          Daarvan filmpjes en foto's naar mij gestuurd omdat ik daar interesse in had.
          Maar ik gewoon met schijfopnamen 50mm en in het filmpje hangt hij er 80kg aan en dat houdt hij makkleijk.
          Eigenlijk wou ik dus daarvoor gaan.
          Maar dit is ook een goede keuze en weet nog niet eens zeker op ik hem van die kerel ga halen.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Ik had zelf ook de mogelijkheid om hem samen te bouwen met de oud sportschoolhouder waarvan ik m'n schijven heb gehad, maar ik wou er liever gewoon 1 uit de 'winkel'.

Laat me weten hoe/wat je gaat doen, ben benieuwd!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X