trainingsmeet 15 augustus Dordt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou, dat klinkt al heel wat beter de verhalen van de anderen.
    Als jullie nou een waardering mochten geven, wat zou het cijfer deze morgen dan zijn?

Comment

• En aan welke criteria moet het voldoen volgens jou? :P

Comment

• Oook een kleine beschrijving van mij

Rond half 9 vanhuis gereden met de navnav aan daar aangekomen denk wacht buiten ff ben vroeg half 11 toen kwam vinc eraan met hem naar binnen toen zaten daar mosc en dyno al. op mark en linda gewacht. dewayne gaf geen antwoord verder. dus zijn we maar gaan omkleden..

in de gym begonnen met wat deadlift. duurde mij allemala wat de lang dus ff wat borst tussen doorgepakt. dat vond mark op ene gegevne moment een goed idee. ben tijden het DL erachter gekomen dat ik de stiffd deadlift deed ( nooit geweten) dus nu de andere ook geleerd en ff 100kg neergezet als record. wel lekker maar verder niet gegaan wou nog naar huiskunnen rijden.
        na een tijdje had ik benen wel gezien dus ben i kmet mosc en linda wat anders wezen doen. latpulldown. gevolgd door een schouder oefening. (zonder linda) toen kwam mark onze kant op. samen emt mark en mosc wat supersets voor de biceps gedaan. deze stonden vervolgens de res van de training opgepomt erbij wat dynobet meteen opviel toen ik terug kwam bij de rest nog wat cable rows gedaan. en toen vond ik het wel geneog de rest is nog even wezen deadliften en ik ben maar even wezen douche. jamemr dat we niet nog ff de stad in zijn geweest ff wat drinken terasje pakken. maybe next time. voor alleen een keer trainen is het mij wat tever rijden :P maar al met al vond ik het zeer leuk en gezellig. leuk om nieuwe gezichten gezien te hebben.

cu next time

Comment

• Ben niet iemand van de cijfertjes,
          maar deze dag was gewoon leuk, en het was een apparte ervaring.
          Ik heb nu eenbeetje leren deadliften, en van falstyr en pinada pointers gekregen waarop ik moet letten tijdens de uitvoering. Vanaf nu kan ik dus lekker deadlift toevoegen aan mijn schema en langzaam opbouwen.

Het is natuurlijk ook erg leuk dat ik nu weet tegen wie ik het heb als ik een van deze mensen iets schrijf. Het was het reizen voor mij dan ook dubbel en dik waard, en ben blij dat ik deze leuke mensen heb leren kennen.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Blij dat iedereen me een brabantse goedzak vond. Ik voel me ook zo. Mijn indrukken van vandaag dan maar:

Vincent: De ouwe piraat blijft me verbazen. Hij is vetter dan ik me herinner (da's ook meer dan een jaar geleden) maar ook vele malen sterker geworden. Vooral met de zware compounds voor benen en rug. Toppie!

Reinier: Erg toffe gast zoals verwacht. Een flinke kop langer dan ik ben en gortdroog! Heeft het in zich om een superfysiek te kweken als ie nou onderhand eens fatsoenlijk gaat bulken! Ow ja, en reinier..je bent sterker dan je de hele tijd zegt!

Moscamou (Marcel geloof ik?): Goeie gast met een megaaanleg voor borst en armen! Was ook de enige aanwezige die ouder was dan ik (half jaartje ouder geloof ik) en een toffe gesprekspartner. Nog ff wat emailgegevens uitwisselen binnenkort.

Dynobet (kut..echte naam vergeten): Zelden heb ik iemand gezien die zo gedreven is als hij! Hij was al om 07.00u opgestaan om maaltijde nvoor te bereiden voor vandaag. En hij at ze ook trouw meteen na de training. Ikzelf vond een shake al voldoende. echt het type rauwe boer dat ik zeer waardeer en met dito power. Vooral qua benen is hij enorm sterk. Ongeveer van Vincents kaliber. Erg sterk dus. Dat gaat een grote jongen worden!

Linda: In het echt nog strakker dan ik verwacht had. Benen tot het plafond en een strak buikje met mooie ass. Tot zover de uiterlijke oppervlakkigheden die ik tegen beter weten in toch maar ff vermeld. Verder een erg potige dame die meer dan 100 kg kan deadliften en behoorlijk koppie koppie is. Ook een goed gevoel voor humor ontbrak er niet aan dus ook weer een toppertje!

Al met al qua meet erg geslaagd, maar qua training door de onsamenhangendheid een dikke min. Helaas. Maar toch vond ik het erg leuk.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Je hoeft niet lettelijk een cijfer te geven maar je kan zeggen welk gedeelte minder of meer was of dat bepaalde dingen meer aandacht moeten hebben voor een eventuele volgende meet, enz.

Comment

• De onsamenhangendheid is wat tegenviel. De groep was eigenlijk ook te groot. Met 2 tot drie man trainen is eigenlijk het beste.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• De voorgaande meets waren kleiner. Altijd 3-4 man en was er een plan qua training. Was alleen de laatste en deze meet dat er geen opzet was en iedereen maar deed wat hij/zij zelf willen. Voor een grotere groep moet je eigenlijk wat anders regelen zoals een dagje BBQ'en ofzo.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    De onsamenhangendheid is wat tegenviel. De groep was eigenlijk ook te groot. Met 2 tot drie man trainen is eigenlijk het beste.
                    Ja dat is zo, maar je kan bijvoorbeeld van te voren aan degene die komen vragen wat hun voorkeur aan welke spiergroepen zij die dag willen doen.
                    Dan ga je een paar kleine schemaatjes maken met bepaalde oefeningen.
                    Stel dat 9 mensen komen en je hebt verschillende wensen wat betreft spiergroepen dan maak je 3 schemaatjes zodat er 3 groepjes van 3 ontstaan.
                    De volgende meet met dezelfde mensen kun je wisselen van schema.
                    Zo zie je elkaar en leer je elkaar beter kennen, niet alleen qua sport maar ook persoonlijk.
                    Tis maar een idee.

Comment

• Normaal doen Mark en ik op meets gewoon full body compounds met nog wat assists zoals triceps en rug. Dat is het gangbare bij ons. Beetje kracht progressie tonen aan elkaar :P

Comment

• fullbody zou idd een goede oplossing zijn.
                        met aansluitend een bbq, dat is helemaal top
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• ahja het was in ieder geval gezellig eerste keer dat ik meewas was savonds met eten erbij. was ook gezellig. iedereen is iig bruut sterk heb nog ff te gaan =) @ dso thnx.. jah zit beetje tussen mijn oren denk ik

Comment

• Op MSN zat je al moeilijk te doen dat je nooit de 100kg zou kunnen deadliften en ik zei...je gaat niet naar huis voor je het gelukt is

Comment

• @DSO, u maakt mij aan het blozen
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Was inderdaad de moeite waard en trainen met een groep is altijd lastig, je zit toch te wachten en te kijken dan.
                                Maar dat boeit gewoon niet, ''echt'' trainen kan ik thuis ook.
                                Het was vooral leuk om ff te zien wie er achter de avatars schuil gaan en een keer ergens anders te trainen.
                                Nieuwe gezichten zien is al de moeite waard vind ik.

En Qua deadlift de puntjes op de i kunnen zetten. Dat viel niet mee met die kromme rug van mij .
                                Maar toch ff een pr neer gezet met gemak, dat kan dus zwaarder in mijn eigen schema.

Wel een beetje jammer dat ik er in totaal 260km voor rijden moest.
                                Heen via Nijmegen langs de Betuwe lijn, terug Utrecht Amersfoort.

O ja en die glazenwasser was geen glazenwasser maar de ''airco'' van de gym.

Een kerel met een brandslang op het platte dak.
                                Kostelijk dat ie ook even kijkt of Pinanda geen hulp nodig heeft met het inzepen.

En toch de oudste vandaag het gaat de verkeerde kant op met mij

Maar goed volgende keer ben ik weer van de partij.
                                En idd een BBQ is zeker geen slecht idee.

Maare..... wel ietsje dichter bij mijn locatie a.u.b.

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X