Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Avondje vreten kan ook door de weeks als het weer in Rotterdam is gheheh
Elders in het land dan liever in het weekend. Suggesties wat voor toko? We hebben al wok en Argentijns gedaan. Persoonlijk ga ik liever weer voor een wok. Het is goedkoper terwijl je meer kan eten. Bij een regulier restaurant moet je 3-4 hoofdmaaltijden bestellen van 20-25 euro per stuk om het idee te hebben dat je wat gegeten hebt.
Wat dacht je van een steakhouse? Een lekkere 500 gram zware biefstuk ofzo, krachtvoer voor bodybuilders, powerlifters en alle soorten krachtsporters en daarbij, als het een goede is nog lekker ook! Gelijk iedereen tevreden.
Wat dacht je van een steakhouse? Een lekkere 500 gram zware biefstuk ofzo, krachtvoer voor bodybuilders, powerlifters en alle soorten krachtsporters en daarbij, als het een goede is nog lekker ook! Gelijk iedereen tevreden.
Werkt niet. Krijgen ik hetzelfde probleem als bij de Argentijn dat ik meerdere main dishes moet bestellen. 500gr lijkt veel, maar valt vies tegen hoor.
Werkt niet. Krijgen ik hetzelfde probleem als bij de Argentijn dat ik meerdere main dishes moet bestellen. 500gr lijkt veel, maar valt vies tegen hoor.
Dat hoef je mij niet te vertellen. En ik zeg 500 gram omdat dat vaak toch de grootste zijn, meer als 500 gram zie je bijna nergens.
Maar het was maar een idee en beter als niets. Maar soms kun je bijv. ook een 2 persoons gerecht nemen, alleen doe je dat dan voor 1 persoon.
In sittard ken ik een restaurant,
waar een menu op de kaart staat met 1000g biefstuk.
Het kost je iets van 32 euro, maaar
als je deze kilo helemaal opeet, krijg je nog een x 1000g op je bord.
Das twee kilo lekkere biefstuk.
400g eiwitten in je maaltijd
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Mocht ik ooit nog eens in Sittard zijn dan weet ik in elk geval waar ik moet zijn.
*zucht*
Heb maar even 3 pizza's even in de oven gedaan en 2 zakken stroopwafels geopened :P
haha ok, ben zelf vandaag weer met IF begonnen icm Venom 3.0 honger valt super mee, heb om 3 uur 5 broodje en een blik tonijn gegeten. Zometeen aardappels groente vlees en een casseine shake.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment