Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Pinada, fallus en ik gaan 15 augustus weer een minimeet houden. Wat we precies gaan trainen is nog niet 100% duidelijk, maar er is over DC gesproken. Mij maakt het sowieso niet heel veel uit en aangezien Fallus is overgelopen naar the dark side of IF zal het ook wel uit gaan draaien op DC.
Anyway, we zijn benieuwd of er nog meer geinteresseerden zijn, en dan alleen SERIEUS geinteresseerden. Dus geen posts als : ' misschien' en 'wie weet kom ik ook wel' en dan gewoon helemaal niet op komen dagen!
Laat maar weten of je wil trainen met ons 3!
Ik wil wel komen. wat trainen we en waar?
ps het is 2 dagen na mijn verjaardag dus verwacht wel een kado
Staat alle info met de 4 die komen en waar en kosten en tijd. Qua schema zijn we er nog niet uit. Zal waarschijnlijk ieder voor zich worden ofzo. Mark en ik die wat meer kracht gericht zijn, sakkie die er achter aan hobbelt en Pinada die haar DC schema doet. En wat jij gaat doen no idea :P
Mijn voorstel dusver in ieder geval:
1. Deadlift
-Thuis kan ik voor me gevoel minder vol uit gaan. Psychologische angst dat de stang uit me handen valt en ik opeens bij de onderburen in de woonkamer sta hehe. Op een sportschool kan je de stang gewoon laten vallen indien nodig dus minder terughoudendheid. Wil kijken hoe zwaar ik werkelijk kan.
2. Squat
3. Die Horizontale Leg Press
-Even wat anders dan normaal
4. Leg Press s/s Leg Curl om de benen af te maken
5. Nog wat rug/borst oefeningen sta open voor suggesties
6. Nog wat kabelmachine tricep oefeningen
15de word mijn dag om te werken weet dus niet of ik dit nog kan verplaatsen..
benen word epic faal :P ik ga dan weer keihard af maar eerste week augustus kan ik meer helderheid geven. Wil dit eigenlijk niet missen dus zal lucht en aarde bewegen om vrij te krijgen
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment