train ik wel goed of kan het beter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dagelijkse voeding - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Comment

check maar

Comment

heb net m,n voedings plan geplaatst in een nieuwe discussie bij voedingsplan , laat me weten of ik juist meer of anders moet eten of dat het goed is. ik wil heel graag groeien en alleen m,n voedingscoach geeft me niet al te veel vertouwen , het kost bakken met geld!

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Zucht, ik zal het wel weer posten

No kidding, typ in squat bij Google en dit is de EERSTE die je krijgt, je hoeft niet eens meer op afbeeldingen te drukken

Ik wilde er nog even aan toevoegen, dat dit een leuke meid is.

Comment

Originally posted by JVLaj1n View Post
            Ik wilde er nog even aan toevoegen, dat dit een leuke meid is.
            toen ik deze vrouw voor het eerst zag dacht ik ff dat jij het was , maar helaas , en inderdaad zeker een leuke chick!

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
              Welke oefeningen doe je juist? sets/reps? welke spiergroepen op welke dagen? 5 dagen per week kan, maar dan niet als je elke dag keihard traint tot het uiterste.
              Ik ken het gevoel dat je je niet goed voelt wanneer je niet traint iedereen heeft dit wel in het begin. Je moet gewoon beseffen dat je groeit terwijl je herstelt. Je lichaam niet genoeg tijd geven om te herstellen betekent je lichaam niet genoeg tijd geven om te groeien.
              dat is zeker een goede tip , ga ik ook rekening mee houden , maar als ik nou een dagje niet train maar wel een langedag op m,n werk moet gaan maken telt dat dan ook als rust?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Wielrennerspoten is wat anders dan gespierde benen, als je traint, moet je alles trainen.
                Echter snap ik dat dat lastig is als je er 14 uur per dag op moet staan, mar ik zou zeggen kijk is bij andere mensen hun schemas en neem die over of lees de zomersticky van Falstyr.
                ik ben vandaag gestart met een toevoeging van m,n training , de benen dus! het voelde enorm lekker toen ik klaar was maar ik moet wel zeggen dat m,n knieeen kraken bij het pressen , kan het goed horen. kan dit kwaad? is dit bekend bij jullie?

Comment

Kraken? Zou even opletten of je techniek wel goed is. Zo ja dan is het misschien een kraakbeen probleem of iets. Gewoon knakken af en toe is niet erg, maar kraken...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Kraken? Zou even opletten of je techniek wel goed is. Zo ja dan is het misschien een kraakbeen probleem of iets. Gewoon knakken af en toe is niet erg, maar kraken...
                    nou ja , ik heb het al als ik gewoon door m,n hurken ga en weer omhoog kom , klinkt niet goed dus , ga wel ff langs de fysio of huisarts! ik wil nix beschadigen natuurlijk! thanx

Comment

ik heb ook nog iets anders te melden , mijn rechter arm bevat meer spiermassa dan de linker , nu ik een tijdje bezig ben begin je het wel een beetje te zien ook. ik probeer m,n linkerarm af en toe extra te trainen , het is niet makkelijk maar het lijkt nix uit te halen , hoe zit dat bij jullie? hebben jullie wel een goede balans tussen links en rechts?

Comment

Lees ook even het topic Sportschool Types
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

heb net je topic gelezen , interressant , je weet er veel van! gaat me zeker helpen!

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
                            ik heb ook nog iets anders te melden , mijn rechter arm bevat meer spiermassa dan de linker , nu ik een tijdje bezig ben begin je het wel een beetje te zien ook. ik probeer m,n linkerarm af en toe extra te trainen , het is niet makkelijk maar het lijkt nix uit te halen , hoe zit dat bij jullie? hebben jullie wel een goede balans tussen links en rechts?
                            Trekt normaal wel bij na een tijdje.
                            Heb het ook bij heel veel spiergroepen. Maar komt wel goed maak ik me niet echt druk om. Niet meer trainen dan het andere.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Kraken is ook niet erg. Alleen pijn is erg.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lig beetje aan hoe het kraakt, ik heb wel een van ergste vormen daarbij lol

Eerst was het gefixed door ipv Backsquat, FSQ te doen. Maar het is back and with a vengeance. Denk alleen niet dat jij zo erg hebt als ik, moet je anders even filmpje maken met geluid kunnen we horen/zien waar het gebeurd.

Heb het zelf als ik door parallel ga en dan een soort scheurend geluid als ik omhoog kom.

Als geen pijn doet is je techniek op dingen wss gewoon kut, maar dat kun je fixen
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X