Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat is beter? mmmm ligt er helemaal aan hoelang je traint ook. Train je nog niet zo gek lang kun je het laatste stukje (lockout) n beetje gebruiken als n soort tussen rustpunt. Ik zou n beginner zeker niet aanbevelen om het niet te doen. Train je al langer kan je wisselen, ikzelf wissel ook daar ik vind dat het meer spanning op je borst geeft en houd. Ik kan niet zeggen beter, het is anders door de constante spanning en burns like hell
Zie het nut wel in van partials, als het bijdraagt aan je doel. Voor de afwisseling ook wel goed, alleen de basis blijft voor mij het belangrijkst. Partials doe ik in periodes om bepaalde delen meer aan te spreken of bepaalde delen meer vooruit te helpen.
Ik doe voor db's eigenlijk altijd hele reps.. Laatste stukje vergt ook veel stabilisatie en daar doe ik m'n db werk ook om..
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment