Dit is toch niet te geloven????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kinderen horen naar mijn mening buiten te voetballen o.i.d.

Dit is gewoon zwaar ziek.
    ''Vivimos la vida amarilla negra''

Comment

Heb eerder filmpjes van dit kind gezien, gedreven is ie wel, moet ik zeggen. Maar het lijkt me stug dat dat kind dat nou zelf wil en het lijkt me eerder dat het een kwestie "Ouders die het zelf niet hebben kunnen bereiken pushen hun kinderen" is. Hij lijkt er wel plezier in te hebben though. Ben benieuwd hoe dit kind er over, zeg 10 à 20 jaar uit ziet.
      Can squats cure cancer?
      - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Ja hij krijgt uit eigen wil 10 kg dumbells in zijn handen.
        Volgende dag heeft dat kind schreeuwende spierpijn...uit eigen wil? Denk het niet.
        Dat jochie moet zich bezig houden met GI-joe en niet met dit soort onzin.
        Ja waarom niet? Dit kindje kan er van houden. Ik heb niet al zijn video's gezien maar het zou zo maar kunnen.

Comment

dit is zielig man. Ook al wil dat kind dat graag, als ouders moet je de verantwoordelijkheid hebben om dit niet toe te staan. Dat kind kan niet eens écht genieten van zijn jeugd.
          Als je kind graag crystal meth wil gebruiken vanaf ze 8e, moet je dat dan ook toe staan?
          Ik vind het zielig voor dat ventje. helemaal gehersenspoeld en alleen maar bezig met spieren terwijl ze vriendjes waarschijnlijk gewoon buiten riddertje spelen o.i.d. zoals het hoort.

Gr Ruben
          1.83
          93 KG
          19 JAAR

Comment

dat kan toch niet gezond zijn....

Comment

Vind het maar triest, zon kind moet lekker in de speeltuin spelen.
              Kindertijd krijg je nooit meer terug, trainen kan altijd daarna nog.

Comment

Dit is datzelfde jongetje als dat filmpje van pas toch? Die met die salto's van het tafeltje af?
                Paps stelt zeker niets voor, dat hij het zo op zn kinderen afvuurt

Comment

Dit is gewoon weg belachelijk, bovendien mishandeling in mijn optiek.
                  Arm kind. Moet gewoon lekker "zandbak piraat" kunnen zijn. Naar mijn mening heb je als ouder toch de verantwoordelijkheid om in te grijpen ook al vindt je kind het fantastisch.

Hoe hij er over een jaar of 10 uitziet? Zwaar ondergroeid, lichaam totaal niet proportioneel zoals het zou moeten zijn voor een mannetje van zijn leeftijd.
                  Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
                  25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
                  "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    Ja waarom niet? Dit kindje kan er van houden. Ik heb niet al zijn video's gezien maar het zou zo maar kunnen.
                    Omdat de dumbells eerst op een weegschaal worden gelegd. Waarmee al snel het meer=beter beeld naar zon kind wordt gegooit. Het is leuk en geweldig als een kind fanatiek is in sport, maar het kan ook doorslaan. Al vind ik dit altijd nog minder erg dan overgewicht.

Comment

die blijft waarschijnlijk zo klein

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                        die blijft waarschijnlijk zo klein
                        Hoezo? Het is tog al achterhaalt dat KT niet je groei beinvloedt?

Comment

Originally posted by gameface View Post
                          Hoezo? Het is tog al achterhaalt dat KT niet je groei beinvloedt?

En al die jonge grietjes die turnen....die worden niet groter dan 1.50 meter.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sterk ventje, kan me niet voorstellen dat hij zelf heeft bedacht om kt te gaan doen. Ik heb zelf een kerreltje van die leeftijd en die is (gelukkig) drukker met Bob de Bouwer.
                            "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Originally posted by He-Man View Post
                              Sterk ventje, kan me niet voorstellen dat hij zelf heeft bedacht om kt te gaan doen. Ik heb zelf een kerreltje van die leeftijd en die is (gelukkig) drukker met Bob de Bouwer.
                              Dan kan ik jou vertellen uit naam van jouw zoon.. Dat die zoon van jou n stuk gezondere opvoeding geniet.. N kind hoort te spelen, daar leren ze van....

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                En al die jonge grietjes die turnen....die worden niet groter dan 1.50 meter.
                                Je gewrichten krijgen grotere klappen als je van een verhogen afspringt tijdens het spelen of als je voetbalt en steeds van richting moet veranderen om te sprinten. Kortom het is gelul dat je stopt met groeien zodra je kracht training gaat doen.

Die turnende grietjes op tv bij wedstrijden worden geselecteerd daar op. Klein, slank, flexibel en talent. Daarnaast zijn ze ook ondervoed waardoor ze niet genoeg bouwstoffen hebben om tijdens de puberteit te groeien.

Kortom KT is niet het probleem, maar voeding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X