Dit is toch niet te geloven????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Denk jij zo zwart wit/bekrompen dan, dat jij geen tussenweg/normaal hebt?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Schelden? Ik kan wel wat ergens verzinnen dan malloot. Ik heb nu eenmaal weinig geduld voor domme uitspraken en vind ik dat me nog netjes in hou.

Mocht ik ooit kinderen hebben, liever niet dan wel, dan zal ik aangepassen gewichten in mijn homegym hebben just for him. In plaats van een zware barbel gewoon een stuk hout. In plaats van metalen schijfen blokjes hout/schuimstof of iets wat niet meer dan 2,5kg per stuk is. En dan mag hij er van mijn part al op zijn tweede mee spelen als hij er zin in heeft. En mocht het zo zijn dat het kind dan zelf aangeeft meer te willen dan kan hij dat krijgen en dan staps gewijs opbouwen in setjes van 20-25reps per stuk. En dan maakt het niets uit of hij na een paar maanden opeens 10kg per arm heeft of niet. Zolang je het maar rustig opbouwd en niet forceert en meer nadruk op techniek legt. En als hij dan een keer geen zin heeft om te spelen/trainen dan hoeft het niet. Het is geen volwassene die discipline en wilskracht moet tonen om zich te dwingen op mindere dagen.
      110% mee eens fallus.. niks aan toe te voegen.

Comment

als iedereen de stukjes van tienerbodybuilding gelezen had, had je heeleboel voordelen kunnen lezen waarom trainen op jonge leeftijd juist zo goed is.
        botdichtheid word beter.
        herstel is veel hoger dan op latere leeftijd.
        nix negatiefs in te vinden, ook lees je dat de groei in de lengte geen 1 negatief ding heeft te melden.

elke x weer een bal koppen met voetbal is net of je een klap tegen je kop krijgt met boxen (dat is vele malen erger dan die gewichten de lucht in beuken met je spieren)
        een verzwikking in de enkels omdat de grasmat niet gelijk ligt rekt de banden onnodig op, dat zie ik dus nooit in de fitness bij squaten/deadliften, lang herstel periode hiervoor nodig, maar de jongens spelen dan ffies niet meer en gaan door, dit is vele male erger.
        zo kan je nog wel duizend dingen opnoemen met verwurgingen/armklemmen met judo of met hockey de stick tegen je benen/armen of andere lichaamsdelen.

post iets als je je huiswerk gedaan hebt voordat je iets zegt wat vol onzin zit.

had graag gewilt dat mijn ouders mij op jonge leeftijd mee naar de sportschool namen (maar ze hielden dit tegen) omdat ze niet de nodige informatie hierover wisten.
        Calisthenics / Street workout

Comment

Schelden? Ik kan wel wat ergens verzinnen dan malloot. Ik heb nu eenmaal weinig geduld voor domme uitspraken en vind ik dat me nog netjes in hou.

.
          Jammer dat het elke keer op deze manier moet.
          Is bekent dat je een kort lontje hebt. Elke ''domme'' opmerking die gemaakt word door wie daar kan jij niet op een normale manier mee omgaan.

Het zal je verder ook een worst wezen hoe een ander over je denkt, heb je al meerder malen gezegd, betekent niet dat je respectloos met een ander om moet gaan. Ben je het niet me eens....great,. is geen reden om je zo kleinerend te gedragen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Fallus is en blijft nu eenmaal de anti-held
            You love him or you hate him. Er zit niks tussen in
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Lees me sterren teken er maar op na. Schorpioenen zijn nu eenmaal van de extremen en er zit niks tussen. Het is altijd alles of niks. En zo hoort het...lekker intens. Ga ergens helemaal voor of doe geen reet...geen half werk, geen uitzonderingen, geen onnodig gezeik

Comment

Lees me sterren teken er maar op na. Schorpioenen zijn nu eenmaal van de extremen en er zit niks tussen. Het is altijd alles of niks. En zo hoort het...lekker intens. Ga ergens helemaal voor of doe geen reet...geen half werk, geen uitzonderingen, geen onnodig gezeik
                Jij bent de anti-held fallus
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Kan die avatar nergens meer vinden
                  Denk niet dat ik nog in me harnas pas. Maar heb me wapens nog

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Er zit niks tussen in

Beetje respect voor elkaar hebben kan geen kwaad.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                      Het zal je verder ook een worst wezen hoe een ander over je denkt.
                      Ik geloof er niets van dat Fallus zo denkt, daarvoor is hij veel te druk bezig met laten dat hij toch echt geen metroman, mietje, soft of wat dan ook is. Daarvoor hapt hij veel te veel als mensen hem dat wel zouden vinden

@ IJsblok; in dat stukje hebben ze het totaal niet over 5 jarigen die moeten trainen met (bijna?) hun eigen gewicht.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post

elke x weer een bal koppen met voetbal is net of je een klap tegen je kop krijgt met boxen (dat is vele malen erger dan die gewichten de lucht in beuken met je spieren)
                        Dat is wetenschappelijk bewezen?
                        Heb je daar een bron van, ben ik wel benieuwd naar.

een verzwikking in de enkels omdat de grasmat niet gelijk ligt rekt de banden onnodig op, dat zie ik dus nooit in de fitness bij squaten/deadliften, lang herstel periode hiervoor nodig, maar de jongens spelen dan ffies niet meer en gaan door, dit is vele male erger.

We hebben het hier over een 5 jarig jongetje.
                        Logisch dat je die niet ziet squatten of deadliften, wat zou daar nu de reden van zijn?

zo kan je nog wel duizend dingen opnoemen met verwurgingen/armklemmen met judo of met hockey de stick tegen je benen/armen of andere lichaamsdelen.
                        Dus als jij op latere leeftijd kinderen zou krijgen ga je ook met hem/haar aan de gewichten?
                        Zou je een enquete van moeten maken. Ik denk dat je 1 van de weinige zou zijn die ja zou stemmen.

Comment

Ja zeker zal ik ze dan aan de gewichten hangen, maar dan zeker met lichte gewichten en hoog hh.
                          ook veel eigen lichaamsgewicht oefeningen en alleen maar compound oefeningen.
                          dus eerst push ups, squats met eigen lichaamsgewicht, optrekken, lunches eigen gewicht, dips enz enz.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Hij is 5 jaar en hij wil graag een BB er worden. Zo jong en al een passie.
                            Schijnt dat hij het met plezier doet. Is hij mischien een incarnatie van een dode BB er?

Hoop wel dat we er meer van zien en zijn leven kunnen volgen. Dat is echte wetenschap.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Hoe heet het mannetje eigenlijk?
                              Misschien zijn er al sites die hem volgen.

Comment

Giuliano

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X