help me even jongens want ik begrijp het niet. Wat drinken jullie nou na het trainen? een pak chocomel en daarna de whey(hoe de F krijg je dat weg)? of dextrose in je whey(dit doe ik)
chocomel
Collapse
X
-
of je neemt chocomel: daarin zitten genoeg eiwitten, en genoeg snelle suikers. daarbij neem ik dus helemaal niets. alleen de chocomel.
of je neemt whey + dextro. en geen chocomel daarbij.
in beide gevallen als je thuis komt een maaltijd naar binnen stoppen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Ik neem whey voor mijn training en 500 ml chocomel na mijn training. Dan heb ik mijn carbs, kcal en proteine in een klap binnen
Ik neem zoals Possel al zei het liefst de volle omdat daar de meeste kcal in zitten.
Waarom dat zo belangrijk is heeft GeneralIx al uitgelegd: een betere eiwitsynthes door meer kcal.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
-
Originally posted by gameface View PostIn chocomel zit dextrose..
Dit is geen dextrose. Dit is een koppeling van Dextrose en Fructose.
Een disacharide en dus geen monosacharide zoals dextrose (glucose).
Niet zo supersnel als dextrose dus, het moet eerst in tweeen gehakt worden bij wijze van spreken door middel van het enzym sacharase.
sacharose (rietsuiker, bietsuiker): glucose α.k.a Dextrose(1→2) fructose. Sacharose is niet-reducerend; daardoor is het weinig hygroscopisch (vocht-aantrekkend) en gemakkelijk te bewaren. Het is wereldwijd het meest gebruikte zoetmiddel. Bij het weergeven van de relatieve zoetkracht van zoetstoffen wordt deze stof vaak als norm gebruikt. Hij komt in de natuur maar in weinig planten voor (voornamelijk in suikerriet en suikerbiet). Vrijwel alle organismen kunnen het afbreken met sacharase of invertaseThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View Post?
Dus het aantal kcal is het belangrijkste van alles?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Uiteraard zit er ook lactose in van de melk wat weer een disacharide is bestaande uit een koppeling van Galactose en Glucose. Ook dit word weer in tweeen gehakt.
En in de halfvolle zit idd losse dextrose, wist ik helemaal nie.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostUiteraard zit er ook lactose in van de melk wat weer een disacharide is bestaande uit een koppeling van Galactose en Glucose. Ook dit word weer in tweeen gehakt.
En in de halfvolle zit idd losse dextrose, wist ik helemaal nie.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
sch00m zit de halfvolle de hemel in te prijzen xD
DSO idd, zo is het met elk product voor mijn gevoel hoe meer eraan geprutst is hoe slechter het is,
bij de pindakaas is het zelfs zo erg dat er in de light meer kcal zitten omdat er zo bellachelijk veel suikers in zijn gegooit omdat ze er vet eruit hebben gejat ZONDE JE EET HET JUIST VOOR DE GOEIE VETTEN!
word tijd dat er goeie voedingslessen worden gegeven voor de groep8ers van de bassisschool en middelbare school elk jaar 1uurtje per week.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: