chocomel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

help me even jongens want ik begrijp het niet. Wat drinken jullie nou na het trainen? een pak chocomel en daarna de whey(hoe de F krijg je dat weg)? of dextrose in je whey(dit doe ik)
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

of je neemt chocomel: daarin zitten genoeg eiwitten, en genoeg snelle suikers. daarbij neem ik dus helemaal niets. alleen de chocomel.

of je neemt whey + dextro. en geen chocomel daarbij.
      in beide gevallen als je thuis komt een maaltijd naar binnen stoppen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Ik krijg het aan mijn darmen van chocomelk....jammer want het is ontzettend lekker.
        zelfde probleem hier.. ruften en aan de schijterij als ik er een paar boterhammen bij eet valt het nog mee...

Comment

ik neem chocomel na het trainen en supercharge voor het trianen. soms doe ik choco whey door me chocomel voor extra eiwitten.

Comment

Hier nog n volle choco drinker, na trainen... En soms drink ik het zelfs al half mn training, maar dan niet zoveel hoor.. Anders komt het omhoog....

Comment

Ik neem whey voor mijn training en 500 ml chocomel na mijn training. Dan heb ik mijn carbs, kcal en proteine in een klap binnen
              Ik neem zoals Possel al zei het liefst de volle omdat daar de meeste kcal in zitten.
              Waarom dat zo belangrijk is heeft GeneralIx al uitgelegd: een betere eiwitsynthes door meer kcal.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Volle.

@ Roelinho
                Kcal=eiwitsynthese, dus meer kcal=meer eiwitsynthese. In een studie met melk. En die trekken we even door.
                ?
                Dus het aantal kcal is het belangrijkste van alles?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  flatulentie of echt schijten...

anders maar is weekje stoppen met chocomel
                  @ts ik neme de volle omdat er de meeste kcal inzitten

Diarree.....ik drink helemaal geen chocomelk meer.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by gameface View Post
                    In chocomel zit dextrose..
                    In chocomel zit Sacharose aka Sucrose. (Tafel suiker)
                    Dit is geen dextrose. Dit is een koppeling van Dextrose en Fructose.
                    Een disacharide en dus geen monosacharide zoals dextrose (glucose).
                    Niet zo supersnel als dextrose dus, het moet eerst in tweeen gehakt worden bij wijze van spreken door middel van het enzym sacharase.

sacharose (rietsuiker, bietsuiker): glucose α.k.a Dextrose(1→2) fructose. Sacharose is niet-reducerend; daardoor is het weinig hygroscopisch (vocht-aantrekkend) en gemakkelijk te bewaren. Het is wereldwijd het meest gebruikte zoetmiddel. Bij het weergeven van de relatieve zoetkracht van zoetstoffen wordt deze stof vaak als norm gebruikt. Hij komt in de natuur maar in weinig planten voor (voornamelijk in suikerriet en suikerbiet). Vrijwel alle organismen kunnen het afbreken met sacharase of invertase
                    Bron: Wikipedia > Disacharide
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

In halfvolle chocomel zit wel druivensuiker:

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        ?
                        Dus het aantal kcal is het belangrijkste van alles?
                        Yes, dat is het.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Uiteraard zit er ook lactose in van de melk wat weer een disacharide is bestaande uit een koppeling van Galactose en Glucose. Ook dit word weer in tweeen gehakt.

En in de halfvolle zit idd losse dextrose, wist ik helemaal nie.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            Uiteraard zit er ook lactose in van de melk wat weer een disacharide is bestaande uit een koppeling van Galactose en Glucose. Ook dit word weer in tweeen gehakt.

En in de halfvolle zit idd losse dextrose, wist ik helemaal nie.
                            Ja, in volle zit alleen saccharose en in light zitten kunstmatige zoetstoffen. Iedere chocomel is helemaal anders.

Comment

sch00m zit de halfvolle de hemel in te prijzen xD
                              DSO idd, zo is het met elk product voor mijn gevoel hoe meer eraan geprutst is hoe slechter het is,
                              bij de pindakaas is het zelfs zo erg dat er in de light meer kcal zitten omdat er zo bellachelijk veel suikers in zijn gegooit omdat ze er vet eruit hebben gejat ZONDE JE EET HET JUIST VOOR DE GOEIE VETTEN!

word tijd dat er goeie voedingslessen worden gegeven voor de groep8ers van de bassisschool en middelbare school elk jaar 1uurtje per week.
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                                bij de pindakaas is het zelfs zo erg dat er in de light meer kcal zitten omdat er zo bellachelijk veel suikers in zijn gegooit omdat ze er vet eruit hebben gejat ZONDE JE EET HET JUIST VOOR DE GOEIE VETTEN!
                                Minder kcal nee, meer suikers ja
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X